پک بوتاکس مو فرامسی ایتالیا – محصولی برای ترمیم مو

بوتاکس مو درمان قطعی آسیب دیدگی مو و ضدموخوره می باشد، استفاده از بوتاکس محدودیت خاصی ندارد و برای همه افراد حتی افرادی که باردار یا شیرده هستند مورد استفاده قرار می گیرد.
در بوتاکس بیشتر از همه به درمان اهمیت داده می شود تا صافی و زیبایی مو، چون صافی مو در این قسمت خیلی کم است و موهایی که در اثر موخوره در اثر رنگ، مش و یا هر مورد دیگری که به موها آسیب زده باشد، با روش بوتاکس، موها درمان می شود. بوتاکس مو برای کسانی که موهای خیلی کم پشت و نازک دارند نیز حالت درمانی دارد و موها را ویتامینه و تقویت می کند.


شامپو فرامسی

شامپو پاک کننده مو

در مرحله اول با استفاده از این شامپو موها کاملا آلودگی ها  از بین میبرد، پولک مو را باز و اماده دریافت مواد در مرحله احیا سازی می کند.


ژل ترمیم مو

ژل بازسازی و ترمیم مو

بعد از پاک سازی و اماده سازی مو، توسط ژل احیای مو فیبرهای بصورت عمیق و قوی ترمیم می شوند، شکسته های مو از بین میروند. مواد در این مرحله به عمق مو نفوذ می کند و آب رسانی و املاح از دست را بر میگرداند.


تثبیت کننده مو

شامپو تغذیه و تثبیت کننده

با از بین بردن عناصر فعال (پولک)  مو وکاهش فعالیت آنها، احیای مو و سلامت آن را برای مدت زمان طولانی تری حفظ می نماید. در مرحله پولک های مو بسته می شوند و در نتیجه تثبیت و عمر بوتاکس را بالاتر می برد.

در ویدیوی زیر که به زبان ایتالیایی می باشد، مراحل انجام کار توضیح داده شده است، مراحل به سادگی آموزش داده شده  که بدون اشنایی به زبان ایتالیایی قابل درک است.

بوتاکس مو دونوع است

۱-موهایی که در اثر رنگ و دکلره آسیب دیدند.
۲-موهایی که طبیعی هستند در اثر آفتاب زیاد ، موخوره یا اتو کردن دچار آسیب دیدگی شدند.

آموزش بوتاکس مو

بعد از اینکه موها را سشوار کشیدید موها را به شش قسمت تقسیم بندی می کنیم و سپس اتو مو میکشیم.
با توجه به سلامتی مو اگر موهایی که آسیب دیده درصد گرمای اتو باید پایین باشد و موهایی که سالمتر است درجه ی اتو بالاتر خواهد بود و موهایی که سالم است درجه ی اتو میتواند تا ۱۳۰ درجه باشد.
روش کار بوتاکس با کار کراتین کاملا متفاوت است موهایی که آسیب دیده هستند با شامپوی قبل کراتین دوبار شسته شود، شامپو را نباید به کف سر زد و به ساقه مو بزنیم و ماساژ می دهیم ۲تا ۵ دقیقه روی ساقه های مو می ماند بعد آبکشی میکنیم.

مرحله دوم شامپو را میزنیم بعد از آن آب موها میگیریم و خشک میکنیم. بعد از اینکه ۲۰درصد مواد روی سر ماند موها را به همان حالت خیس و بدون باد سشوار کشیدن و خشک نکردن تقسیم بندی می نماییم و هر لایه را به صورت حالت دار براشینگ میکنیم. یعنی ما سر را قبل کراتین باد سشوار میدهیم، اما اینحا بصورت کلی سشوار نمیدهیم و قسمت به قسمت موها سشوار می کشیم. موها را به شش قسمت تقسیم میکنیم مواد بوتاکس را به موها میزنیم بعد از آن شانه میکنیم و ۴۰ دقیقه مکث میکنیم و بعد از۴۰ دقیقه کل موها را آبکشی میکنیم یعنی ۶۰ الی ۸۰ درصد موها را ابکشی میکنیم مواد را کاملا از روی سر بیرون میکشیم و ۲۰ درصد مواد باید روی سر باقی بماند پس دقت کنید با فشار زیاد موها را نشویید تا ۲۰ درصد مواد روی موها باقی بماند.

بعد از اتو کشی کار درمان بوتاکس تمام شده است و باید افرادی که موهایشان آسیب دیده است کار بوتاکس انجام دادند باید محصولات بعد از بوتاکس را استفاده کنند شامپوی که در حمام استفاده میکنند ماسکی که توی حمام استفاده میکنند و سرم چند کاره ای که بعد از حمام استفاده میکنند این باعث میشود دوام بوتاکس خیلی طولانی تر شود.
بیشتر خانم ها میخواهند که موهایی که آسیب دیده است را دکلره کنند میتوانند اول بوتاکس مو را انجام بدهند بعد از آن کار دکلره انجام گیرد.
بعد از کار کراتین ما میتوانیم رنگ را دو هفته بعد انجام دهیم دکلره میتواند تا ۵۰ روز فاصله باشد.
بین کراتین و دکلره بین صاف و فر میتواند دو ماه فاصله باشد ولی قبل از کراتین میتوانیم هفته قبل از رنگ ، دکلره ، صاف و فر را انجام بدهید بعد از یک هفته کار کراتین را انجام دهید اگر بعد از کراتین میخواهید انجام دهید مدت زمانش باید این فاصله ی گفته شده باشد.

بوتاکس مو در خانه

محصول دیگربوتاکس که به صورت هوم کر است و در منزل استفاده میشود رویال کر است این محصول برای کسانی است که قدرت این را ندارند که چند بار هزینه بالا دهند تا موهایشان را بوتاکس کنند و موهای بسیار آسیب دیده ای دارند و با هزینه پایین تری این محصول را تهیه میکنند و هفته ای دوبار میتوانید در منزل استفاده کنید برای موهایی که تا سر شانه است تا چهار ماه مورد استفاده قرار میگیرد.
این محصول دو پکیج دارد
۱-ماسک مو
۲-سرم مو
بعد از اینکه داخل حمام موها شستیم این مواد را یعنی پکیج یک  ماسک و پکیج دو سرم مو را به اندازه ۳ تا ۴ سانت باهم ترکیب میکنیم و داخل ظرف میریزیم و۳ قاش غذاخوری آب میریزیم و باهم ترکیب میکنیم که به صورت یک ماسک رقیق در می آید به موهایمان میزنیم و کلاه پلاستیکی را روی سرمان میگذاریم تا ۲۰ دقیقه روی موها باشد.
بعد از ۲۰ دقیقه کلاه را برمی داریم و موها را آبکشی میکنیم و ۸۰ درصد از مواد را از سر برمیداریم و ۲۰ درصد مواد روی سر می میاند که حالت لزجی داشته باشد بعد از اینکه از حمام بیرون آمدیم وقتی آب مو را گرفتیم نیاز نیست به موهایتان سرم بزنیم چون درمان را همان لحظه احساس میکنید. موها به صورت ابریشمی و خیلی نرم میشود حوله دور سرتان میگذارید .مرحله اول میتوانید سرم نزنید حالا برای مراحل بعد اگر دوست داشتید میتوانید سرم بزنید و اثرش را همان مرحله اول خواهید دید.
این پکیج برای موهایی که تا سر شانه هستند و به اندازه ۴ ماه مصرف میشود و به اندازه ۳ الی ۴ سانت استفاده کنید.

تاثیرات ماسک بوتاکس

محافظ رطوبت طبیعی مو است و تقویت کننده و ترمیم کننده مو است اثرسرم رویال هیدراته کردن و آبرسانی و حجم دهنده مو است حس درخشش و نرمی مو و جلوگیری از موخوره است
کرم ماسک رویال و سرم رویال یا بوتاکس هوم کر تایید شده توسط کمپانی پری ویتال فرانسه مناسب انواع موهاست .بوتاکس رویال راچون هوم کر است میتوانید در منزل استفاده نمایید. تغذیه کننده ساقه و ریشه مو است که در جلوگیری از ریشه موها که در اثر ضعف فولیکول و یا ریزش غیر طبیعی هورمونی انجام میشود و بازسازی کننده موهای بسیار آسیب دیده و ترمیم کننده تمام ویتامینهای مورد نیاز سر ومو وبراق کننده قوی مو میباشد.

 

 

 

 

بوتاکس مو برای چه کسانی مناسب است؟

بوتاکس مو، مناسب برای کسانی است که موی خود را دائما رنگ، دکلره، اتو و سشوارکشی کرده و موی آن ها ساختار طبیعی خود را از دست داده است و دچار آسیب دیدگی شدید شده است.
اگر تنها می خواهید آسیب دیدگی موی خود را رفع کنید و خواهان موی صاف و لخت نیستید بوتاکس مو بهترین گزینه پیشنهادی برای شما می باشد.

کراتین مو برای چه کسانی مناسب است؟

کراتین مو، مناسب برای کسانی است که موی فر و مجعد دارند و نیز آسیب دیدگی موی آن ها جزئی و در حد خشک و شکننده شدن باشد. فرآیند کراتینه می تواند آن را بهبود دهد. اما سوختگی شدید در اثر حرارت یا استفاده از مواد شیمیایی معمولا با کراتین بهبود نمی یابد و نیاز به بوتاکس مو می باشد.

بوتاکس مو نوعی درمان آرایشی بهداشتی برای موهای آسیب دیده محسوب می شود و هیچ ربطی به جنبه ی زیبایی ندارد.

بوتاکس مو به مخلوطی از ویتامین ها، آنتی اکسیدان، پروتئین و کلاژن داده شده است.
از بین مزایای بسیار آن، آبرسانی خیلی خوب، بازگرادندن براقیت و ترمیم ساقه ی مو برجسته تر هستند.
بوتاکس مو مانند کراتینه کردن ساختار مو و حالت آن را تغییر نمی دهد.
برعکس درمانی برای تمام آسیب های شیمیایی و روش های صاف کردن موست.

الزامات

اگر مو به شدت آسیب دیده باشد، لازم است مداخله بازسازی عمیق باشد : تنها مواد تشکیل دهنده فعال متمرکز می توانند این کار را انجام دهند.

اقدام فوری باید با درمان شدید برای استفاده حرفه ای انجام شود.

مزایا

موهای آسیب دیده را در هر بخش بازسازی می کند
این ضخامت، نرمی، روشنایی و سهولت شانه را به ارمغان می اورد
با توجه به pH اسیدی محصولات، بر روی بافت مو، حتی درست پس از درمان رنگ، کار می کند
مو با موثرترین و حرفه ای ترین مواد درمان می شوند

فن آوری به کار رفته

کولاژ دریایی
که قسمت های آسیب دیده مو را ترمیم می کند و به کشش مو کمک می کند.
اسید هیالورونیک
مو هیدراتاسیون و vigor را بهبود می بخشد.
عصاره مروارید
مو را از داخل و عمق ترمیم می کند و آن را فشرده و براق می کند.

مزایا پک برای سالن دارها

سهولت استفاده
جایگاه حقوقی
افزایش شهرت حرفه ای سالن  با درمان های هدفمند

 

برای خرید و قیمت بوتاکس مو فرامسی ایتالیا می توانید با شماره تماس ۰۹۱۲۵۰۵۵۳۸۵ در تلگرام ، ارتباط برقرار کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا