نکات آموزشی درمورد موهای خشک و پر استرس

معمولا موهای فر و خشک یا موهایی که دی هیدراته شدند بر اثر تکرار استفاده از مواد شیمیایی یا محصولات حرارتی مثل سشوار و اتوی مو، دچار استرس می شوند.
حتی موهایی که خودشان به حالت معمول و یا طبیعی خشک و فر هستند، نیز دچار استرس خواهند شد که کم و زیادش بستگی به نحوه مراقبت از مو ها دارد. یکی از مواردی که موها را پر استرس نشان می دهد این است که موها در همان دقایق اولیه موادگذاری ها چه دکلره باشد چه رنگ باشد حالت کشسانی شدید پیدا می کنند.
یکی دیگر از نشانه استرس مو به سختی رنگها را قبول می کنند و یا به سختی پایه هایش باز می شود و  بعد از انجام کارهای شیمیایی بشدت شکننده و خشک می شود و اثرات مخرب آن مثل مو خوره یا حالت کشسانی در حالت خشک می باشد.
برای بی رنگ کردن موهای خشک بهترین و مناسبترین محصول استفاده کردن از کرم های دکلره می باشد. چون کرم دکلره داری آنزیم هایی هستند که همراه با کرم هایی که داخل آنها ترکیب شده ویتامینها، پروتئین ها و حتی روغن های گیاهی که کمترین میزان آسیب دیدگی را به موهای خشک و دی هیدراته می دهد. حتی گفته می شود میزان روشن کنندگی با کرم دکلره در موهای خشک خیلی بالاتر از پودرهای دکلره در موهای خشک است.
با توجه به اینکه پودرهای دکلره کارها و فعل و انفعالات شیمیایی آنها با کرم دکلره متفاوت است. از این رو حتی اگر کرم دکلره که بعضا گفته می شود قاعدتا تا شش درجه باز می کند و در مقایسه با پودر دکلره بازهم قوی تر عمل می نمایید.

%
از محصولاتی مثل پلکس ریباندینگ که بهترین آن پاور پلکس می باشد و همچنین روغن های گیاهی ارگان چه در رنگ موهای خشک و فر و آسیب دیده میتوان استفاده کرد. روغن های استیلو، روغن پرکاربردی است، که محصول کشور ایران می باشد را می توان استفاده کرد.  شما با توجه به صرف اقتصادی محصولات گفته شده را می توانید انتخاب نمایید.
روغن ارگان و استیلو محصولاتی هستند که به یاری شما می آیند برای اینکه بتوانید موهای فر و خشک را به خوبی روشن کنید و رنگ بگذارید. اما محصولات عالی از کرم دکلره که خیلی از دوستان نیز پرسیده بودند کرم دکلره مارال می باشد. کرم دکلره مارال از غنی ترین پروتئین ها و غنی ترین ویتامینها درست شده است. در این گونه موارد بسیار بسیار عالی جواب می دهد.
بهتراست بگوییم که با دوبار شارژ کرم دکلره میشرکر روی یک موی خشک و طبیعی به راحتی واحد بالا را میتوانید بدست آورید بدون اینکه موها آسیب زیادی ببینند به هر صورت آنها آسیب می بینند ولی مقدار آن آسیب مهم است. خاصیت دیگر استفاده از کرم دکلره مرشرک این است که موها را لطیف و جذاب و براق نگه میدارد و از خشکی بیش حد موها بعد از کار دکلره جلوگیری می کند.

توصیه می شود برای رنگساژ موهای فر و خشک یا رنگ کردن موها از پلکس ها و یا از روغن ارگان …. که بهترین روغن ارگان اروپا می باشد که فوق العاده تصفیه شده و تمیز است استفاده کنید. یا روغن استیلو که محصول کشور خودمان هست می توان استفاده کنید.
توجه داشته باشید یکی از معضلات همکاران ما این است که باموهای خشک و موهایی که دی هیدراته شدند برای رنگ آمیزی و کار دکلره مشکل دارند. موهایی که بر اثر استفاده کردن از مواد شیمیایی خشک شدند را باید احیا و ترمیم و مجددا هیدراته شود. اما موهایی هستند که ذاتا خشک هستند این ها را هرچه قدر هم هیدراته کنید و محصولات جانبی را استفاده کنید باز وقتی از کلیشه در می آید باز خشکی به موها برمیگردد.
بهترین راه کار این است که شما درمحصولاتی که برای کار روشن کنندگی رنگ استفاده میکنید حتما از محصولات جانبی را در کارها استفاده کنید.

منبع : مدل مو سورا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا