آموزش کراتین قهوه

کراتینی که میخواهیم معرفی کنیم کراتین گرم قهوه است که این کراتین نسبت به کراتین هایی که استفاده می کردیم فرمولاسیون پیشرفته ای دارد و درصد صافی بسیار بالایی دارد و به انضمام این که احیاکنندگی مو را هم دارد و به شدت روی ساختار مو کار می کند و حتی موهایی که بسیار آسیب دیده هستند و حتی لایت شده اند و آب کورتکسش خارج شده و هیج شاین و جلایی ندارند را باکراتین درمان می شود.

این کراتین برای موهایی که فر و مجعد هم هست کارایی بسیار بالایی دارد و صافی بسیار عالی را به مو می دهد و در عین حال که مو را ابریشمی می کند درصد صافی بالایی دارد و ماندگاری خیلی زیاد دارد و از این کراتین به دفعات برای مشتری استفاده کنید حتی تکرار آن هم به مو آسیب نمی رساند و به راحتی می توانید در لاین کراتینتان در سالن هایتان از این کراتین استفاده نمایید.

شما در تمام لاینهایی که می خواهید کار مواد شیمیایی روی مو انجام دهید حتما باید فلس ها و پولک های مو را باز کنید. برای این کار باید از شامپوی قلیایی استفاده نمایید که برای کراتین گرم داخل پک کراتین شما هم یک شامپوی مخصوص دارید که قبل از کراتین استفاده می شود هم مواد کراتین و هم ماسک بعد از کراتین که شما می توانید اول با آن شامپویی قلیایی است مو را در دو مرحله کامل شستشو دهید و ۵ دقیقه تایم ساقه ی مو را ماساژ دهید تا فلسهای مو باز شود و برای جذب مواد کراتین آماده شود.

بعد از این مراحل که شستشو با شامپو هست را عرض کردم مو را آبکشی می کنید و ۸۰ درصد مو را با باد گرم سشوار خشک می کنید. حالا مواد کراتین را به مو بزنید. شما مو را به چهار قسمت تقسیم بندی می کنید و از پشت سر کراتین را از یک و نیم سانتی تا دوسانت مانده به ریشه به مو می زنید.

نکته مهمی که در کراتین گرم خیلی حائز اهمیت است این است که شم کراتین گرم را نباید به کف سر بزنید می توانید نزدیک به ریشه بزنید ولی ترجیحا نباید به کف سر بخورد چون که باعث ریزش مو می شود.

شما از یک سانت و نیم به ریشه لایه های مو را جدا کنید و مواد کراتین را با قلمو به مو بزنید و با یک شانه ی دندانه دار ریز تقریبا اضافات کراتین را از آن بیرون بیاورید یعنی وقتی که شانه می کشید مواد اضافه کراتین را ازش خارج کنید و به ظرفتان مجددا برگردانید تا از آن باز بتوانید استفاده نمایید.

هرچه شما مواد کراتین را کمتر روی مو بزنید کیفیت کارتان بالاتر می رود یعنی مواد اضافه کراتینتان را حتما با یک شانه بگیرید. چون که وقتی کار براشینگ و سشوار کراتین را می خواهید انجام بدهید سهولت کار برای شما خیلی بالا هست و این باعث می شود سنگینی کراتین روی مو نیافتد و کار شما با کیفیت بهتری انجام شود.

بعد از این که مواد کراتین را به مو زدید شما میتوانید روی مو یک کاور بکشید  و به مدت بیست دقیقه به مو تایم می دهید که کار کراتینتان انجام شود. بعد از بیست دقیقه که کاور را روی مو کشیدید شما از پشت سر مو را مجددا تقسیم بندی می کنید و لایه لایه مو را با یک سشوار و براشینگ کامل حرفه ای انجام می دهید و مو را خشک می کنید .بعد از براشینگ مو مجددا مو را تقسیم بندی می کنید و مو را اتو کشی می کنید .

نکته مهمی که در مورد اتو کشی کراتین باید خدمتتان عرض کنم این است که باید از یک اتوی مناسب کار کراتین استفاده نمایید ترجیحا اتویی که کار کراتین تراپی را انجام می دهد و روی آن حک شده باشد که کار کراتین را انجام می دهد. من اتویی که برای کراتین انجام می دهم دقیقا کراتین تراپی انجام می دهد یعنی کاملا صفحه ای مخصوص کراتین است .وقتی لایه های مو را اتو کشی می کنیم کاملا کراتین را داخل فلس مو را قفل و تثبیت می کند.

شما دمای اتو برای کراتین گرم را باید بین ۲۰۰ تا ۲۲۰ انتخاب کنید ولی تغییر این درجات به این خاطر است که شما مویی داشتید که کاملا حریری بود اینکه کاملا آسیب دیده شدید و یا مش داشت این مو را وقتی کراتین می کنید دمای اتویتان باید روی درجه ۲۰۰ باشد و بیشتراز آننباید تجاوز کند ولی اگر یک موی ضخیم و مشکی داشتید یا ترجیحا مو ضخیم بود می توانید ۲۱۰ ویا ۲۲۰ درجه اتویتان را بیشتر کنید .

حالا لایه های مو را ازپشت سر خیلی نازک تقسیم بندی می کنید و همان طور که خدمتتان عرض کردم شروع به اتو کشی می کنید هر لایه را بین ۴ تا ۸ بار اتو کشی می کنید ترجیحا می توانید به صورت پرس اتو بکنید . اولین ضربه را روی قسمتی که ابتدای مو کراتین هست به صورت ضربه ای شروع کنید و اتو کشی کنید .

بعد از اتمام کار اتو کشی شما میتوانید یک تایم استراحت به مو بدهید . البته در کشورهای آمریکایی و اروپایی به خاطر رطوبت بالایی که در آن کشورها به خاطر ساحلی بودن دارند معمولا رطوبت به اندازه کافی می خورد در نتیجه کراتین را می توانند آبکشی کنند ونیازی به تایم استراحت ندارد .ولی چون موهای آسیایی ها یک مقدار خشکی زیادی دارد و موهایی که ما داریم اکسیژن و رطوبت لازم را ندارد شما حتما می توانید ۲۴ ساعت تایم بدهید مشتری موهایش را نشوید و از هیچ گل سری استفاده ننماید .بعد از آن می تواند آبکشی نمایید.

به این صورت که با یک شامپوی خنثی مثل شامپو بچه مو را آبکشی می کنید و بعد از آن از ماسک بعد از کراتین را روی مو می زنید و به مدت ۲۵ دقیقه این ماسک باید روی مو بماند و بعد از اتمام تایم آبکشی خیلی ساده به طوری که آن مواد حالت ابریشمیش روی مو بماند چون تثبیت کار کراتین شما می باشد و بعد از آبکشی یک براشینگ ساده و یا یک اتو کشی ساده کنید. اگر مشتری ترجیحا صافی می خواهد می توانید یک اتو کشی خیلی ساده انجام دهید کار کراتین قهوه شما اینجا به اتمام می رسد.

با آرزوهای بهترین وزیباترین مو برای شما عزیزان

 

آشنایی با سوپر کراتینه های فارمیک

اولین کراتینه در دنیا با غلظت چند برابر بدون مواد افزودنی مضر

☘️کراتین کویین چر

☘️کراتین قهوه تلخ

روش مصرف :

ابتدا موها را ۲ الی ۳ بار شامپو کنید تا کاملا تمیز شوند‌.
سعی کنید جهت نتیجه بهتر از سوپر کراتینه های فارمیک از شامپوهایی قلیایی استفاده کنید که کوتیکول های موها را کاملا باز کند.

موها را با حرارت ملایم سشوار تا ۹۰ -۹۵ درصد خشک کنید‌.

کراتین را کاملا بهم بزنید و مواد را به میزان مورد نیاز داخل ظرف بریزید.
لایه های نازک مو را جدا نمایید
دقت داشته باشید به دلیل خالص بودن در هنگام استفاده از سوپر کراتین فارمیک نیازی به مصرف بیش از حد کراتین نمی باشد و فقط باید تمام قسمت های مو آغشته به مواد کراتین شده باشند، ۱ سانت فاصله از ریشه را در همه اندازه ها رعایت کنید. لزوما فراوانی میزان کراتین روی موها عامل موفقیت در کار نیست.

فقط در مورد کراتین های اصلی فارمیک (کویینچر ،قهوه تلخ ) با فناوری نانو (ریز ملکول) واقعی بوده که ترکیبات اضافی و ناخالصی آنها صفر می باشد صدق می کند
و چنانچه مشاهده می نمایید در برخی موارد در فیلم های آموزشی میزان کراتین مصرفی (کراتینهای دیگر برندها) بالا می باشد به علت وجود ناخالصی های زیاد در ترکیب فرمول محصول می باشد که کراتینهای شرکت فارمیک به علت صفر بودن میزان ناخالصی و غلظت بالا کراتین و دیگر مواد معدنی وپروتین ها ،،،،،
خالص و بدون وجود افزودنی های مضر به محصول جز معدود محصولاتی است که تاکید می شود
در میزان مصرف بیش از حد آن کاملا خودداری نمایید.

در هنگام تهیه این محصولات فوق حرفه ای و آموزش کامل نکات کلیدی روش مصرف لطفا با اساتید و کارشناسان آموزش فارمیک تماس بگیرید

لیست قیمت کراتین قهوه فارمیک

کراتین قهوه فارمیکگرمقیمت (تومان)
۱۰۰۰۱۲۰۰۰۰۰
۵۰۰۶۵۰۰۰۰
۲۵۰۳۸۰۰۰۰
۱۵۰۲۳۵۰۰۰

 

برای تهیه کراتین گرم قهوه با شماره ۰۹۱۲۵۰۵۵۳۸۵ در تلگرام و واتس اپ در تماس باشید.

 

مدل مو سورا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا