8 مدل زیبا برای آرایش چشم


دختر خانمهایی كه نگران استفاده از رنگ برای چشمانشان هستند ریحانا Rihanna را الگوی خود قرار داده و از یك لایه ملایم از سایه های پودری استفاده نمایید .
مدل زیبا برای آرایش چشم

كاملا ًدودی

هر دختر خانمی نیاز دارد كه یاد بگیرد چگونه این نوع كلاسیك از چشم را كامل نماید . با تركیب سایه مشكی بر روی هر دو پلك و خط مژه های پایینی به تاثیر فوق العاده دراماتیك چهره كیم كارداشیان Kim Kardashian دست خواهید یافت .

 

مدل های آرایش چشم ، چشم کلاسیک

 

خلاقیت هنری متالیك

 با زدن سایه های متالیك رنگهای برنزی ، نقره ای و یا طلایی بر روی پلك هایتان ،مدل روشن چشمان ایوان راشل وود Evan Rachel Wood را كپی نمایید .

مدل های آرایش چشم ، چشم کلاسیک

 

 

چشمان كاملاً گربه ای

چشمان گربه ای لائورن كونراد Lauren Conrad برای هر مدل چشم جذابیت دارد و برای تمام روز می توان از این مدل آرایش استفاده كرد . بدین منظور در صورتی كه لرزش دست ندارید از خط چشمهای مایع و در غیر این صورت از خط چشمهای ژله ای با برس كوچك زاویه دار استفاده نمایید.

مدل های آرایش چشم ، چشم کلاسیک

 

سایه رنگی

دختر خانمهایی كه نگران استفاده از رنگ برای چشمانشان هستند ریحانا Rihanna را الگوی خود قرار داده و از یك لایه ملایم از سایه های پودری استفاده نمایید . برای حفظ توازن مابقی صورتتان را ساده و روشن بگذارید .

 

مدل های آرایش چشم ، چشم کلاسیک

 

صورتی بدون آرایش

به مانند راشل مك آدامز Rachel McAdams تنها با استفاده از یك خط چشم و یك ریمل بلند كننده مژه زیبایی و سادگی صورت خودتان را حفظ كنید .

 

مدل های آرایش چشم ، چشم کلاسیک

 

طرفداران و عاشقان خط چشم

كیارا Ciara با كشیدن یك خط چشم كلفت در مژه های بالا و پایین خود بر تاثیر و شدت نگاه خود افزوده است .

 

مدل های آرایش چشم ، چشم کلاسیک

 

مژه های فوق العاده و محشر

با استفاده از مژه های مصنوعی و سایه های براق چرب برای برجسته تر كردن آنها، چشمهانی شبیه چشمان پر جنیفر لوپز داشته باشد .

مدل های آرایش چشم ، چشم کلاسیک

 

خط چشمهای شاد

برای به چشم آمدن نه تنها یك بلكه دو رنگ براق و روشن می توانید روی كتی پری Katy Perry حساب كنید . این نوع خط چشم برای مهمانی ها مناسب است و می بایست از رنگهای مكمل مثل سبز و صورتی یا سبز آبی با زرد استفاده كرد .

 

مدل های آرایش چشم ، چشم کلاسیک

 

 

منبع: سورا ، سیمرغ ، http://www.mamaslatinas.com

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا