معرفی مدل موهای مردانه + ویدیو

ویدیو بالا نشان می دهد، با توجه به نوع و فرم صورت چه مدل موهای مردانه ای به شما می آید و چه اشخاص معروفی از این مدل مو ها استفاده کرده اند، همراه سورا باشید…

مدل موهای متنوعی برای آقایان وجود دارد که توضیح مختصری برای هرکدام از این مدل ها به شما ارائه می دهد :

۱ – ایتالیایی : در این مدل بغل سر خیلی کوتاه شده ولی پشت سر با بالا سر بلند می شود.

۲ – تیفوسی : برای این مدل باید کل سر کوتاه کوتاه شده و فقط جلوی سر بلند می ماند.

۳ – فرانسوی : مردان فرانسوی همه جای سر یک دست کرده و طول تارهای مو را به ۸ الی ۱۲ سانتیمتر می رسانند.

۴ – بکسری (تایسونی ) : در مدل تابستانی دور سر زیاد کوتاه شده و در واقع سفید میشود و بالای سر بین ۳ الی ۵ سانتیمتر بلندی داشته باشد.

۵ – آلمانی : این مدل از جمله مدلهای پرطرفدار می باشد که نیمی از دوره سر زیاد کوتاه می شود و میتوان گفت سفید میشود و میزان بلندی بالای سر به نظر مشتری بستگی دارد.ا ین مدل توسط ماشین مو زنی انجام می شود که شامل چند مرحله است. که اول حد فاصل ۲ الی ۳ سانت بالای گوش را درن ظر میگیریم و با شانه های مو زنی که روی ماشین قرار دارد شروع می کنیم و تا پشت سر می آوریم بعد از اتمام کار موها را سشوار می کشیم و با فیکساتور فیکس میکنیم.

۶ – کپ ۲ سانتی : به اندازه دو سانتی متر دو سر را سفید کرده و بسته به نظر مشتری موی بالا سر مشتری را کوتاه کنید. دلخواه مشتری بلند میمونه پشت سر را می توانیم هفت یا گرد در بیاوریم و خط پشت گردن را با ماشین مرتب می کنیم.

۷ – قارچی : در این مدل باید همانند قارچ عمل کرد یعنی دور تا دور سر بصورتی با ماشین زده میشه و سفید میشه که سر به شکل قارچ دیده میشه و البته جلوی سر به صورت چتری کوتاه می شود.

۸ – ساده دور کوتاه : در این مدل دور سر زیاد کوتاه میشود اما نه در حد سفید شدن سپس بالای سر را به نسبت دوره سر بلند تر کنید به گونه ای که کاملا طبیعی جلوه داده شود.

۹ – ساده دور بلند : تمام موی سر در این مدل یکدست بوده و فقط روی گوش کمی کوتاه میشود.

۱۰ – رو گوشی همانند مدل ساده دور بلند می باشد با این تفاوت که روی گوش به نسبت مدل قبلی کمی بلندتر بوده در حدی که کمی گوش را بپوشاند.

چند نکته در مورد برس مو

قبل از سشوار کشیدن باید برس ها را بشناسیم،
برس های فلزی برای موهای مجعد و فر مناسب می‌باشد چون فلز گرما را در خودش نگه می دارد.

پف دادن مو با برس نیم گرد و گرد میباشد برس نیم گرد را در ناحیه مورد نظر داخل مو قرار میدهیم و به صورت مورب کمی بیرون می آوریم وباد سشوار برای چندثانیه نگه میداریم.

برس گرد را باید داخل مو ببریم و با چرخش به سمت بیرون می کشیم و قبل از خروج برس با چرخش به سمت داخل حرکت می دهیم و دوباره برس را بیرون می کشیم چند بار این کار را تکرار می کنیم تا موها به اندازه کافی برجسته شوند و در حین حرکت برس باید, سشوار با برس همراه باشد.

چند نکته در مورد سشوار کشیدن

۱- قبل از کوتاهی موها را سشوار بکشید

۲- موهای چرب و کثیف را سشوار نکشید چون باعث آلودگی فضای سالن م یشود و هم موها حالت نمی گیرد

باد سشوار همیشه باید در طول برس حرکت کند فاصله دهانه سشوار تا موها برای آقایان ۲cm می باشد و نسبت طول موهای آقایان به خانم ها کمتر می باشد و فاصله های دهانه سشوار تا موهای خانها ۳ تا ۵cm می باشد.

اصطلاحات کوتاهی مو

پیتاژ : با نوک قیچی موها را به صورت هفت و هشت موها را خالی می کنیم پیتاژ نامیده می شود.

چیپینگ : زمانیکه با تیغ مو کوتاه شود به این اصطلاح چیپینگ می گویند.

تینینگ : زمانی که با هفت قیچی موها را خرد می کنیم تیتینگ می گوییم که بیشتر در اصطلاح پیچشی استفاده می شود.

 

منبع : مدل مو سورا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا