نمایش محصولات برند Dior در نمایشگاه مد مشهور Harrods

نقاط جذاب و دیدنی لندن، همچون چرخ و فلک Londen Eye، قصر باکینگنهام و پل Tower Bridge، دستمایه طراحی این دوره از ویترین فروشگاه مد مشهور Harrods، با محصولات برند Dior شده است تا تاثیر طرح های کریستین دیور بر انگلستان را به نمایش بگذارد.

%
لباس عروس

در یکی از ویترین ها، Jean-Michel Othoniel، مجسمه ساز فرانسوی که برای کارهای شیشه ای خود معروف است، از بطری های عطر J’adore برای طراحی این ویترین بهره برده است. در طراحی این ویترین از بطری های سایز XXL برای خلق این چیدمان معلق و جذاب استفاده شده است. بطری کوزه مانند طلایی رنگ  J’adore ، با القا حس گرانبها بودن، نورانی بودن و همینطور نمایش خطوط منحنی زنانه، به خوبی حس این عطر را به نمایش می گذارد.

ویترین لباس عروس
طراحی

کریستین دیور نیز خود با بسیاری از هنرمندان بزرگ زمانه خود ارتباط داشت. امروز نیز ارتباط میان برند دیور و هنر جهان، کماکان پابرجای مانده و خانه مد دیور امکان گسترده ای در اختیار هنرمندان گذاشته است تا از آثار مربوط به تاریخ این برند الهام گرفته و خوانش جدیدی از آنها ارائه دهند، یا این محصولات را به بازی گرفته و تفسیری جدید از این محصولات در طرح های خود داشته باشند.

%
طراحی کیف

Oyoram ، هنرمندی که سازنده ویدئویی است که در فروشگاه های دیور به نمایش گذاشته می شود، ویدئویی انحصاری ملهم از لباس میس دیور ساخته است، که توسط کریستین دیور در ۱۹۴۹ طراحی شده بود. این ویدئو روی دیوارهای فضایی که متعلق به نمایش لباس طراحی شده توسط  Raf Simons است، اجرا می شود که این لباس خود نیز الهام گرفته از لباس میس دیور می باشد. این فیلم شاعرانه و جالب توجه، روایتگر داستان خانه مد دیور و ارتباط آن با باغ های طبیعی و علاقه آن به گل هاست.

کیف مد و فشن
طراحی هنرمندانه مد

هنرمند دیگر، Sinan Sigic d’Atelier Hapax، در عوض از مکعب های سفید که لیبل دیور روی آنها حک شده است، استفاده کرده و  یک جداره نورانی با آنها ساخته است. بر روی این مکعب ها سمبل های این خانه مد، مانند سیلوئت هایی از طرح ستاره، لیدی دیور، میس دیور و غیره نقش بسته است.
هنگام عبور از جلوی ویترین فروشگاه Harrods بعلاوه می توان پنج طرح دیگر را دید که در هر کدام تاویلی متفاوت از طرح های لیدی دیور صورت گرفته است. Alice Anderson   از سیم های مسی رنگ شده برای طرح خود استفاده کرده است. Bevis & Youle از سرامیک بهره برده و در دستان هنرمند Jack Lavender، Mat Collishaw  و  Neil  Ayling، کیف های لیدی دیور، به واقع به صورت یک اثر هنری در آمده است.

طراحی ویترین
طراحی ویترین
%
ویتیرین مغازه لوازم آرایشی

مدل مو سورا
منبع: retaildesignblog.net

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا