معرفی محصول پنتاسین سبز (محصولی از شرکت فارمیک)

پنتاسین سبز، کار با دکلره را خیلی خیلی آسان کرده است؛ شاید همه ی ما کسانی که کار آرایشگری می کنند. چه من چه شما که چندین سال است کار می کنیم شاید منتظر چنین محصولی بوده ایم، بارها پرسیده می شود، مویی که دکلره شده و مرز دکلره ها را چطور شارژ کنیم که آن قسمت کات و دمیج نشود که بعدا به اشکال برنخوریم.

در هایلایت هایی که داخل موهایی است که مجددا احتیاج به دکلره دارد و مویی که آسیب دیده، همیشه این مشکل را داشته ایم، الان مدتی است که کار ما با کمک پِلَکسها مقداری آسان شده بود و توانسته بودیم همان موهای دمیج شده و آسیب دیده را تاحدودی به پایه ی دلخواه برسانیم یا اینکه مجددا بتوانیم دکلره را انجام دهیم و به پایه ی بالاتر نیز برسانیم.

اما پَنتاسین سبز قدرتش ده برابر نسبت به هر نوع پلکس هاست و قیمت آن نیز مناسب تر از پلکس ها است.

( در این قسمت خانم سرداری عزیز از تجربه خودشان می گویند : من هم با انواع پلکس ها با اکثرشان کار کرده ام از یکی راضی بودم، از یکی ناراضی بودم، حتی مو آسیب دیده با یک پلکسی که من اسم شرکت آن را نمی آورم، ولی من که با پنتاسین سبز شروع به کار کردم و تست ها را زدم واقعا لذت بردم به جرات می گویم من با شرکت که صحبت می کردم فقط اصرارم بر این بود که این محصول را برای فروش، برای سفارش های همکاران بنده زودتر پخش کنید، چون من خودم این محصول را تست کرده بودم می دانستم که واقعا معجزه می کند و دوست داشتم همکارهای بنده هم در کل ایران این محصول را تست کنند، کارهای دکلره را انجام بدهند و این مشکلی که داشتیم از بین برود.)

آموزش استفاده از پنتاسین سبز فارمیک

روی موهایی که چندین بار دکلره شده، رشد ریشه داشته مجدداً شارژ دکلره داشتیم با پنتاسین سبز به صورت مالشی کار می کنیم.

ما از پنتاسین سبز به دو صورت استفاده می کنیم :

۱) داخل مواد دکلره یا حتی رنگ موها استفاده می شود.

۲) به صورت مالشی که ما بیشتر برای رشد ریشه ها همان سر مرز دکلره ها به صورت مالشی از محصول پنتاسین سبز استفاده می کنیم.

طرز استفاده : ما همان قسمتی که قبلا دکلره است را پنتاسین سبز می زنیم ماساژ می دهیم دقت زیادی داشته باشید که پنتاسین سبز ما فقط روی دکلره ها باید زده شود، یعنی روی قسمت هایی که رشد ریشه داریم و مویی که طبیعی است به هیچ وجه نباید پنتاسین سبز را بزنید، چون زمانی که از پنتاسین سبز در داخل مواد یل حتی به صورت مالشی استفاده می کنیم، ما در حال ایمن سازی موها هستیم، سوالی که برخی دوستان دارند این است که می پرسن ما پنتاسین سبز را تهیه کردیم ولی دیگر به پایه نمی رسیم، یعنی فکر می کنند که پنتاسین سبز ما روی مو کار دکلره را انجام می دهد، یعنی پیگمنت مو را از داخل مو جدا می کند، نه، همکار عزیزم اصلا چنین نیست، پنتاسین سبز ما یک ایمن سازی فوق العاده قوی است ما با پودر دکلره زمانی که پنتاسین سبز استفاده می کنیم، کاری که برای ما انجام می دهد ساختمان فیزیکی مو را در برابر آمونیاک موجود در مواد دکلره را ایمن می کند؛ اما در کنارش کاری که باز پیشمی آید از لحاظ زمانبدی، زمان ما را به خاطر اینکه پنتاسین سبز موها را ایمن می کند و کنترل می کند آن آمونیاک موجود را یک مقداری کند می شود، یعنی زمان ما بیشتر از زمانی هست که همیشه کار دکلره انجام می دادیم.

پس شما توجه داشته باشید ما به این صورت می توانیم زمان را بالانس کنیم، با لول اکسیدان ها بنابر سلامت مویی که زیر دست ما هست. شما باید تشخیص بدهید که اگر مویی که شما دارید روی آن کار می کنید از لحاظ سلامت تشخیص دادید که خیلی خشک نیست، خیلی دمیج نشده، شما مجاز هستید از اکسیدان ۱۲% استفاده کنید.

ترکیب پنتاسین سبز با مواد دکلره و رنگ مو :

ما به ازای هر پیمانه ۲۵ گرمی پودر دکلره مجاز به استفاده از ۲ الی ۴ گرم تقریبی پنتاسین سبز به مواد دکلره هستیم.

چرا تقریبی؟ این تستی که من انجام دادم با همین مقدار خیلی راضی بودم و نتیجه مثبت گرفتم. اما زمانی که پنتاسین سبز را تهیه می کنید بنده دیگر پیش شما نیستم، پس شما باید تشخیص دهید که به چه مقدار مجاز به استفاده از پنتاسین سبز در مواد دکلره هستید.

دو مطلب مهم را مد نظر قرار دهید:

۱) نوع مو (جنس مویی که روی آن می خواهید دکلره انجام دهید، از لحاظ درصد آسیب دیدگی، اگر مویی که شما می خواهید دکلره مجدد انجام دهید خیلی خشک شکننده و آسیب دیده بود پس شما مجاز هستید از ۴ گرم نیز از پنتاسین سبز بیشتر در مواد دکلره استفاده کنید.)

۲) نوع پودر دکلره خیلی مهم است اگر پودر دکلره ای که دارید استفاده می کنید خیلی قوی باشد باز شما مجاز هستید پنتاسین سبز را از ۴ گرم بیشتر هم در مواد دکلره اضافه کنید.

حال برعکس، اگر باز هم تشخیص دادید مو خیلی دمیج نیست، آسیب دیده نیست ولی خب دوست دارید موها ایمن باشد و این قول را به مشتری بدهید که در نهایت یک موی سالم و زیبا برایش هدیه می دهید، از مواد پنتاسین سبز کمتر استفاده می کنید و همچنین اگر پودر دکلره شما ضعیف بود.

توجه: مقدار تقریبی ما بنابر جنس مو و نوع پودر دکلره ای که استفاده می کنید تعیین می شود.

پنتاسین سبز ضد حساسیت است. ( یعنی حتی اگر شما با دست خالی نیز با این مواد کار کنید آسیبی به دستان شما نمی رساند، اما حتی با دانستن این موضوع نیز ما توصیه به استفاده از دستکش می کنیم، و این یک نمونه از موارد مثبت پنتاسین سبز است.)

زمانی که ما از پنتاسین سبز استفاده می کنیم مثل پلکس ها، یک مقداری زمان ما را بالا می برد. پنتاسین سبز نیز به همین صورت است، حالا اگر شما ۴۵ دقیقه نهایتا کارتان طول می کشید با توجه به فرق کارها؛ الان یک مقداری زمان با پنتاسین سبز طول می کشد اما شما مجاز هستید با توجه به لول اکسیدان تشخیص بدهید که چه لول اکسیدانی بردارید که این زمان را باهم بالانس کنید. بنابر سلامت مو شما مجاز هستید لول اکسیدانتان را تشخیص دهید و به مواد دکلره اضافه کنید.

زمانی که شما می خواهید مرز دکلره را پنتاسین سبز را به صورت مالشی انجام دهید دقت داشته باشید فقط روی دکلره ها را پنتاسین سبز بزنید اگر به سمت ریشه ها مواد پنتاسین سبز را بزنید یک مقداری پنتاسین خورده شود روی موهایی که طبیعی است زمانی که شما می خواهید رشد ریشه ها را که یک موی طبیعی مواد دکلره بزنید به خاطر آن قسمتی که مواد پنتاسین زدید روی مواد طبیعی در نهایت به شما دو پایه می دهد؛ پس به خاطر اینکه با این مشکل روبرو نشوید از شما خواهش می کنم وقت داشته باشید فقط روی دکلره ها را مواد پنتاسین سبز بزنید.

برای رنگ مو هم شما مجاز هستید به ازای هر ۱۰۰ میل رنگ مو مقدار تقریبی ۲ الی ۳ گرم از پنتاسین سبز را اضافه کنید و برای موهایی که باز یک مقداری آسیب و خشک است بدون هیچ نگرانی رنگ مو را برای مشتری تکرار کنید و انجام دهید.

 

 

 

برای تهیه این محصول با شماره ۰۹۱۲۵۰۵۵۳۸۵ تماس حاصل فرمایید.

 

مبحث آموزش : معرفی محصول پنتاسین سبز (محصولی از شرکت فارمیک) ، بیش از ۱۰ قابلیت فقط در یک محصول

مدرس : خانم سرداری

منبع : مدل مو سورا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا