پودر دکلره یخ ice محصول شرکت فارمیک

پودر دکلره یخ فارمیک پودری قوی و رفله گیر است و بیشتر برای موهایی که مقاوم هستند و برای شارژ دوم از این پودر استفاده می‌شود. دربازار پودری را معرفی کردند به نام پودر یخ اما مزایای پودر دکلره یخ شرکت فارمیک را ندارد.

به این دلیل که اولین شرکتی که فرمول پودر یخ را انجام داد شرکت فارمیک بود و خیلی کامل‌تر از پودرهای یخی است که در داخل بازار آمده است. به جرات می‌توان گفت هیچ کدام از آن پودرها، خصوصیات پودر یخ شرکت فارمیک را ندارند چون یکی از قابلیت‌های پودر فارمیک این است که موها را بی رنگ می‌کند و در داخل خودش موادی ترکیبی شده که از سوزش و حرارت و گرمای کف سر جلوگیری می‌کند و پودر یخ دکلره شرکت فارمیک هم رفله گیر مناسب برای شارژ دوم و هم خنک کننده کف سر می‌باشد. همانطور که توضیح داده شما مجاز هستید از پودر دکلره یخ شرکت فارمیک برای شارژ دوم استفاده نمایید.

موها را با یک پودر دیگر به پایه ۷ و ۸ برسانید، بعدا پودر دکلره یخ فارمیک را استفاده کنید و روی آن پایه، البته دکلره قبلی باید پاک شود و خیلی زود موها را به پایه دلخواه که همان پایه ۱۰ می باشد برای شما می‌رساند.

نکات قابل توجه در استفاده از پودر یخ

شما مجاز هستید پودر دکلره یخ را با پودرهای داخل سالن ترکیب کنید. شما حتی برای شارژ دوم اگر تشخیص دادید که آن مویی که می‌خواهید رویش کار کنید از لحاظ مقاومتی یک مقدار ضعیف شده است می‌توانید از پودر یخ شرکت فارمیک (همانطور که توضیح دادیم یک پودر قوی و رفله گیر است) با پودرهای دیگر داخل سالن که دارید مجاز هستید به صورت مساوی و البته با تشخیص خودتان پودر یخ بیشتر باشد یا بالعکس. می‌توانید پودر دکلره شرکت فارمیک را با پودر داخل سالن نیز ترکیب کنید.

قبلا این توضیح را داشتیم که هیچ نوع از این پودرها را نباید با هم ترکیب کرد چون ساختار هر پودر دکلره خیلی فرق دارند اما این را با قدرت می‌گویم که پودرهای شرکت فارمیک طوری ترکیب شده که بدون هیچ مشکلی مجاز هستید با پودر دکلره‌ی دیگر ترکیب کنید.

پودر دکلره یخ

پودر دکلره یخ شرکت فارمیک برای شارژ دوم مناسب است اما این تعریفی که کردم برای ترکیب با پودرهای دیگر حتی برای استارت کار می‌توانید پودر دکلره داخل سالن را پودر دکلره فارمیک قدرتش را بالاتر ببرید. به خاطر مواد ترکیبی و فرموله ای که دارد برای ما تمام احتمالات ناشی از زمانی‌که پودر دکلره با اکسیدان ترکیب می‌شود سوزش را به حداقل می‌رساند که این خصوصیت مختص پودر یخ دکلره شرکت فارمیک می باشد و داخل بازار وجود ندارد.

%

البته باید دقت داشته باشید که تمام تعریف‌هایی که ما از پودر دکلره برای شما می‌کنیم مهم‌تر از آن تکنیک صحیح دکلره تست‌های که شما حتما باید انجام دهید روی موی دکلره می‌شود
قبلا که گفته شد محصولات شرکت فارمیک همه حرفه‌ای هستند یعنی کسی که تجربه کار با دکلره ران دارد با این محصول کار نکند بهتر است.

پس پودر دکلره یخ شرکت فارمیک پودری قوی برای شارژ دوم استفاده می‌شود رفله گیر است و خنک کننده‌ی کف سر می‌باشد که این مزیت تنها مخصوص پودر یخ دکلره شرکت فارمیک می‌باشد.

نکات مهم در مورد پودر دکلره یخ فارمیک

۱- برای حصول نتیجه بهتر پودر یخ رو در شارژ دوم و ترجیحا در پایه ۷ دکلره استفاده کنید تا سریعا پایه ۱۰ رو بگیرید

۲- از پودر یخ به دلیل قدرت بالا در مراحل اولیه و استارت کار استفاده نفرمایید تا مراحل دکلره دچار استپ نشود

۳- پودر دکلره یخ با هر سه اکسیدان ۶ و ۹ و ۱۲ قابل استفاده می‌باشد

۴-پودر دکلره یخ فارمیک با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها تهیه شده و کمترین میزان اسیب رو به موها دارد

۵- نسبت ۱ به ۲ را در اماده سازی پودر دکلره یخ فارمیک رعایت بفرمایید : مثال ۴۰ گرم پودر و ۸۰ گرم اکسیدان

%

مدرس : سرکار خانم سرداری

منبع : شرکت فارمیک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا