آموزش گونه گذاری و رژ گونه

 

در خصوص صورت بیضی نرمال خدمتتان عرض کنم که شما برای گونه گذاری بهتر است چند مطلب مد نظر قرار دهید

۱- رنگ رژ و لباس باید هماهنگی داشته باشد.

۲- شب یا روز بودن مجلس خیلی مهم است.

۳- لاک ناخن با رژ باید هماهنگ باشد.

برای صورت های بیضی نرمال تقریبا آزادانه میتوانیم رنگهای دلخواه را روی گونه اعمال کنید و اینکه رژگونه را با کرم میکاپ های رنگی و یا احتمالا با کام فلاژ ها گونه گذاری می کنید و این ها چرب هستند باید روی آنها را برای اینکه رژ گونه اجرا کنید، از رژ گونه های پودری استفاده نمایید تا اینها وقتی روی هم میروند قفل بشوند و یک کار بسیار خوب را به شما بدهند که ماندگاری بالایی دارد. حالا ابتدا می آییم روی قسمتی که تیره است که قبلا گفتم و باید روی خودش فیکس شود و خطوط نباید دیده شود. تمام این ها اهمیت زیادی دارد اگر شما فیدتان زیر کامل نباشد خطوط دیده شود شما پودر رژ گونه را میزنید روی آن قطعا آن خطوط بیشتر خودشان را نشان خواهند داد و کار شما دارای عیب و ایراد خواهد بود . پس می آییم ابتدا شروع می کنیم از قسمت تیرگی من ترجیح می دهم از یک صورتی هلویی چرک برای آن قسمت استفاده کنیم خیلی زیادتر تیره نمی کنم و من هیچ موقع گونه های اغراق آمیزی را در اجراهایم ندارم و سعی می کنم همه چیز حالت طبیعی و عادی و خوبی را داشته باشد.

خب حالا قسمت تیرگی را رویش رژگونه هلویی را دادید و آن قسمت قفل می شود و شما باید دقت داشته باشید که هر قسمت را هر رنگی که میخواهید باشد باید پودرتان را روی همان قسمت بزنید نمی توانید رژگونه هلویی را به همه قسمت ها بزنید و بعد دوباره آن قسمت ها را دوباره رژ روشن هم بزنید و یک کار عبثی است. چرا که کرم زیری و زیر سازیمان قفل شده و شما دیگر آن رژ گونه هلویی چرک را نگه می دارید. پس باید دقت داشته باشید که ناحیه ها را به رنگی که میخواهید آنجا ماندگار شود پودرتان را بزنید اول رژ گونه هلویی زدید از نیمه آن رنگ بعدی که یک مقدار روشنتر است و آن شادابی بیشتری را به چهره میدهد بعد که کمرنگتر میشود از نیمه آن باز شروع میکنید .از یک دوم رژ گونه هلویی می آیید مثلا رژگونه نارنجی کم رنگ را شروع میکنید باز هم از یک دوم نارنجی کم رنگ می آیید یک رنگ بسیار بسیار روانی را که میکس است از پودر فیکس که بی رنگ و رژ گونه پرتقالی تان است . در آن قسمت هم آن فیکس میشود و هم آن رنگ سفیدی را ندارد .

این قسمت ها را که انجام دادید میماند روی استخوان گونه چه کاری را انجام دهیم. روی استخوان گونه قطعا باید از کرم سفید یا کرمی که دو سه درجه روشنتر از کرم زیر سازتان هست استفاده کنید  حالا که سفید را که گفتم برای گونه های تخت است که اصلا برجستگی ندارند برای آنها استفاده کنید و فید کامل داشته باشید و شما هم فقط پودر فیکستان را میزنید و یا از کامپکت شماره۱۳ گریماس استفاده کنید که بسیار عالی ماندگاری دارد و جلوه خاص به آن قسمت میدهد

پس از بیضی نرمال البته در صورت بیضی نرمال باید متذکر شوم که در ناحیه ۳ گوش تیرگی را حتما باید روشنی دهید و از کامپکت های روشن ویا پودرفیکس استفاده بفرمایید.

گونه گذاری در صورتهای گرد

برای صورتهای گرد همانطور که در تصویر هم میبینید از ناحیه یک گوش وارد عمل شوید وآنجا را ناحیه بندی کنید و خطوط گونه گذاری را شروع کنید و درقسمت بالا درقسمت یک تیرگی را داریم روی خودش فید کردیم حالا شما هلویی چرک را چون صورت چاق است یک مقدار تیره انجام دهید و روی استخوان گونه طبق معمول روشنی میدهید و زیر ناحیه یک را یعنی دو وسه را حتما حتما باید روشنی داده شود تا صورت لاغرتر دیده شود و گونه برجسته شود

گونه گذاری در صورت کشیده

در صورت کشیده از ناحیه دو گوش و مثلث درست کردیم که تیرگی داریم وفید میکنیم و کارها انجام میشود وقسمت بالایی روی استخوان گونه را روشنی میدهیم که میخواهیم برجسته شود و روی خودش باید روشنی فید شود چون کرم چرب است بعد روی آن با پودر روشن که شماره ۱۳گریماس بسیار عالی است با آن قفل میکنید و می آیید به قسمتهای دیگر گونه .این چون کشیده است سعی کنید از رژگونه های تیره استفاده نکنید و رژگونه های نارنجی وصورتی کمرنگ پوست پیازی میتواند این صورت را یک مقدارپرتر نشان دهد و هرچه به قسمت بالا میرسیم باید رنگ رژگونه تان ملایمتر شود و طبیعتا همانطور که قبلا گفتم برای صورت کشیده گفتم مطلقا مطلقا زیرگونه گذاریتان را زیر رنگ تیره تان زیر صورتی چرکتان مطلقا رنگ سفید و روشن نخواهید داد. چون اگر بزنید صورت کشیده تر و لاغرتر دیده میشود .

صورتهای دیگری که هم مشابه همین صورت ها است دقیقا شیوه کار همین طور است تفاوتی نمیکند و همانطور که گفتم بیضی که مایل به کشیده است سفیدی را زیر نمی دهیم و اگر بخواهید استخوان گونه شما برجسته تر شود میتوانید از پودرهایی که شاین هستند رژگونه هایی که براقیت بیشتری دارند از آن استفاده کنید و گونه را برجسته تر کنید .در ارتباط با گونه هایی که قبلا گفتم در ارتباط با صورتهای چاق و پفکی شما بهترین کار این است که از رنگهای تیره روی قسمتهای تیره که رویش فید میشود کناره ها را رنگهای روشن ویک مقدار روشن تر از آن مثلا دو درجه تفاوت داشته باشد و مرزی بینشان باقی نماند وقسمت استخوان گونه را هم باید روشنی داده شود که برجستگی استخوان بیشتر نمایان شود وآن قسمت بیرون بیاید و خودش را نشان دهد وقتی رژگونه را به صورت آ با کلاه میکشید وقتی میخواهیم صورت کشیده شود زیر را روشنی میدهیم پس شما حتما زیر آ با کلاه را کاملا روشنی بدهید و هم پودر همرنگ و یا پودر فیکس بی رنگ آن را قفل کنید.

گونه گذاری صورت تخت

برای گونه گذاری صورت تخت همانطور که خودتان دقت میکنید میدانید ما میخواهیم این گونه های تخت را کاملا برجسته شوند و کار ما باید آنقدر درست کار کنیم و خطای دید ایجاد کنیم و گونه ها برجسته شوند شما باید استخوان گونه را پیدا کنید وزیر آن را یک نیم دایره بزنید که استخوان گونه داخل آن قرار گیرد دقیقا مثل فنجانی که داخل یک نعلبکی قرار میگیرد آن قسمت استخوان را روشنی میدهید و روی خودش فید میکنید و روشنی که شما میدهید اگر یک مقداری براق باشد خیلی بهتر است به خاطر اینکه بیشتر بیرون می آید و هرچه قدر این براق نباشد تا آن قسمت بیتر فرو رود و از همه اینها مهم تر فید کارهاست که شما در اجراتان باید فید هایتان کامل و دقیق باشد چون اگر فیدهای شما درست نباشد پودری که شما می زنید قفل میشود خطای کار شما بیشتر نشان میدهد و درعین حال یک کار معیوبی را ارایه میدهید که قطعا خودتان راضی نخواهید بود.

 

منبع: مدل مو سورا

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا