۵ راه برای رژ گونه زدن: کدام یک برای شما مناسب است؟

چگونه رژ گونه بزنیم

همه‌ی ما دوست داریم به رژ گونه بعنوان یک عامل زیبایی خطا ناپذیر فکر کنیم. در مورد رژ گونه هیچ چیز خاصی برای استاد شدن وجود ندارد، هیچ حد و مرزی برای فراتر نرفتن وجود ندارد، و برای همه هم فوق العاده بنظر می‌رسد. اما ما فکر می‌کنیم راه‌های بیشتری از رژ گونه زدن با فرچه وجود دارد!

انتخاب دقیق محل زدن رژ گونه می‌تواند بدون هیچ تلاش زیادی، شکل صورتتان را بسیار زیرکانه دستکاری کند ( البته ما درمورد کسانی که به طور مرسوم از هفت لایه آرایش استفاده می‌کنند صحبت نمی‌کنیم). مدل‌های زیر را امتحان کنید تا آنچه را که مطابق با نیازهای زیباییتان است بیابید. نتایجش شمارا غافلگیر خواهد کرد!

 

روش های رژگونه زدن

 

مرکز گونه‌ها

برای کسانی که می‌خواهند جلوه استخوان بندی‌شان را ملایم‌تر کنند و یا کسانی که آرواره‌های مربعی شکل دارند، این مدل می‌تواند برگ برنده باشد: زدن رژ گونه بصورت گرد در مرکز گونه‌هایتان، درست بر روی برجستگی گونه‌ها. این کار همچنین باعث گردتر بنظر رسیدن فرم صورتتان هم می‌شود. بیشتر از این‌ها، رژ گونه زدن روی مرکز گونه‌ها باعث بزرگ‌تر بنظر رسیدن چشم‌ها نیز می‌شود. اگر این مدل به درستی انجام شود، باعث می‌شود مثل یک عروسک بنظر برسید.

 

 

رژ گونه پایین‌تر

اگر از ویژگی‌های صورتتان، چانه‌ی کشیده و برجسته است، می‌توانید همه چیز را با قرار دادن رژ گونه دقیقا زیر برجستگی گونه‌هایتان، متعادل کنید. این کار باعث ایجاد این توهم می‌شود که برجستگی گونه‌هایتان کمی پایین‌تر قرار دارند که منجر به کشیده شدن بخش فوقانی صورت و بدنبال آن ایجاد تعادل می‌شود.

 

رژ گونه بالاتر

این کار در ژاپن مرسوم است. رژ گونه زدن زیر چشم‌ها ممکن است باعث ایجاد ظاهری بیمارگونه شود، و یا باعث جوان‌تر نشان دادن صورت شود که از نظر بعضی‌ها افراطی باشد. بهرحال، بالاتر زدن رژ گونه می‌تواند باعث شود صورت‌های کوچک، بسیار کشیده‌تر بنظر بیایند. برای افرادی با صورت‌های گرد و یا کوچک، می‌ارزد که یک بار این مدل را امتحان کنند. نگه داشتن رژ گونه بالاتر از برجستگی گونه‌ها، باعث می‌شود بتوانید آنرا با آرایش چشم‌هایتان ترکیب کنید.

 

رژ گونه بیرونی

رژ گونه زدن بصورت کانتورینگ (سایه زدن در اطراف استخوان گونه‌ها و شقیقه‌ها) می‌تواند توجه را به مرکز صورت بکشاند: یک نکته مثبت در صورتی که صورت پهنی دارید. اگر این کار را زیاد و بیش از حد انجام دهید، ظاهر عجیب و غریبی پیدا می‌کنید! اما اگر این کار را کم و ملایم انجام دهید، راهی زیرکانه برای اضافه کردن ساختار به صورتتان پیدا خواهید کرد، بدون اینکه به باشگاه استفاده کنندگان از کانتور بپیوندید!

 

رژ گونه روی تمام گونه

این روش برای همه نیست، اما استفاده از رژ گونه روی کل گونه‌ها می‌تواند برای کسانی که صورت‌های پهن و یا کشیده دارند، جادو کند. رنگ کردن بیرون خطوط معمول برای رژ گونه زدن می‌تواند صورت را به طور قابل توجهی کوتاه‌تر نشان دهد، و حتی به آن شکل دهد. بستگی دارد که شما آنرا بصورت گرد بر روی صورت می‌زنید و یا با حرکات صاف و کشیده. این کار را با یک رنگ ملایم امتحان کنید، همچنین از آرایش سنگین چشم‌ها و لب‌ها بپرهیزید. با این کار گونه‌هایتان را در مرکز توجه قرار می‌دهید.

 

منبع : سورا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا