پودر الماس سبز

[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]معرفی پودر الماس سبز که یک پودر بسیار خوب و بی آزار و خیلی عالی از شرکت فارمیک می باشد که برای شارژهای دوم ما و برای موهای نازک و موهای کرکی مورد استفاده قرار می گیرد.
همانطور که می دانید یکی از موادی که باعث آسیب و تخریب مو می شود آمونیاک موجود در پودرهای دکلره می باشد. اما یکی از ویژگی های پودر الماس سبز این است که در همان شروع کار باعث می شود و کاری که برای شما انجام می دهد این است خیلی سریع آن مواد آمونیاکی را کنترل و خنثی میکند و اجازه نمی دهد که به موها هیچ گونه آسیب و تخریبی برساند.

یکی دیگر از ویژگی های پودر الماس سبز فارمیک این است که رفله گیر است و در کار دکلره به شما سرعت می دهد و رفله های مزاحم را برای شما کاملا از بین می برد و موها را به پایه دلخواه خواهد رساند.
من با خیلی از دوستان و همکاران در کل شهرهای مختلف ایران که صحبت کردم زمانی که محصولات را برایشان میفرستم بعد از بردن محصولات دوست دارم با آنها صحبت داشته باشم تا نتیجه کار را بدانم که به چه صورت می باشد من این را به شما میگویم که باور کنید یکی از پودرهایی که خیلی خیلی رضایت کامل دارم همین پودر الماس شرکت فارمیک است که واقعا بی آزار است و به موها اصلا آسیبی نمی رساند و شما بدون هیچ گونه نگرانی موها را به پایه دلخواه خواهید رساند. یکی دیگر از ویژگی های پودر الماس سبز این است که کمترین میزان غبار و گاز را در خودش دارد و بدون هیچ گونه آسیب و تخریب به ساختمان مو , مو را به پایه ی دلخواه برای شما خواهد رساند.
پودر های شرکت فارمیک بر اساس خنثی کردن همان گاز آمونیاک فرموله شده اند که در تمام این پودرها موادی تشکیل شده که میزان خسارت و آسیب مو را فوق العاده پایین آورده و پودرهای بسیار عالی و بی آزاری برای شما و همکاران گرامی وارد بازار ایران کرده است.[/vc_column_text][vc_gallery el_id=”gallery-138049″ medias=”55254,55253″ gutter_size=”3″ screen_lg=”1000″ screen_md=”600″ screen_sm=”480″ single_overlay_opacity=”50″ single_padding=”2″][vc_column_text]یکی دیگر از ویژگی های پودر الماس سبز این است که خاصیت رفله گیری دارد رنگدانه را برای شما خیلی زود خرد میکند و به سطح مو می آورد و خیلی سریع از تنه مو خارج می کند.
در نهایت برای شما اضافه کنم که پودر الماس سبز یک پودر کاملا حرفه ای برای سالن دارهای با تجربه ی کار با مواد دکلره می باشد. باید این را دقت داشته باشید که این پودر الماس سبز با جدیدترین تکنولوژی نانو استفاده شده است و برای همین است که من گفتم که حتی شما مجاز هستید موهایی که ضعیف و کرکی هستند با پودر الماس سبز با دقت زیاد به پایه ی دلخواه برسانید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row row_height_percent=”0″ overlay_alpha=”50″ gutter_size=”3″ shift_y=”0″][vc_column width=”1/1″][vc_custom_heading text_weight=”400″ text_color=”color-742106″ css_animation=”zoom-in”]

پودر دکلره الماس سبز

[/vc_custom_heading][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image media=”55255″ media_width_percent=”100″][/vc_column][vc_column column_width_percent=”100″ align_horizontal=”align_right” overlay_alpha=”50″ gutter_size=”3″ medium_width=”0″ shift_x=”0″ shift_y=”0″ z_index=”0″ width=”1/2″][vc_column_text]پودر دکلره الماس سبز قدرتمندترین دکلره دنیا
جهت موهای ضعیف،آسیب دیده با خاصیت ضد زردی مو و سرعت بالا
رفله گیری و  بالا بردن پایه دکلره

مطالب آموزشی در مورد پودر دکلره الماس سبز

  • پودر دکلره الماس سبز چه نوع پودر است و در چه زمانی می توانیم از این نوع پودر استفاده کنیم؟
  • پودر الماس سبز یک نوع پودر قوی و با قابلیت رفله گیری بالا دارد.
  • پودر الماس سبز متناسب برای موهای ضعیف و آسیب پذیر و آسیب دیده است.
  • پودر الماس سبز همچون پودر عاج فیل قابلیت این را دارد که شما برای به پایه رساندن موهای شرابی ، حنایی و مشکی از این نوع پودر استفاده کنید.
  • پودر های قوی و با قابلیت رفله گیری حتما باید در شارژ دوم استفاده شود و استارت کار رو با یک نوع پودر معمولی باید انجام دهید، پس پودر الماس سبز حتما باید برای شارژ دوم استفاده شود.
  • قیمت :  ۱۵۰ هزار تومان
  • وزن : ۵۱۰ گرم

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]مدرس : سرکار خانم سرداری

منبع : مدل مو سورا[/vc_column_text][vc_column_text]

شما عزیزان برای تهیه محصولات شرکت فارمیک می توانید با شماره ۰۹۱۲۵۰۵۵۳۸۵ تماس بگیرید یا در پیام رسان تلگرام پیام بگذارید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا