پودر رز آبی

پودر رزآبی چه نوع پودری است و چه کارایی های دارد؟

پودر رز آبی یک نوع رفله گیر قوی است که رفله زردی رو برای شما کاملا خنثی می کنه.

در چه زمانی می شود از رزآبی استفاده کرد ؟

  • پودر رز آبی را می توانید برای گرفتن رفله زردی قبلا از رنگساژ یعنی بعد از کار دکلره یا بعد از رنگ یا رنگساژ استفاده کنید.
  • همچنین از رز آبی برای بالانس کردن می توانید استفاده کنید
  • زمانی که کار رنگ انجام دادید و داخل سرشور زمانی که مو رو آبکشی می کنید متوجه می شوید که رنگ شما شدتش بیش تر از اون چیزی شده که مد نظر شما بوده با استفاده از رزآبی داخل سرشور شدت رنگ را بلانس می کنید.
  • با استفاده از رزآبی در پایه ۹ مو  کاملا یخی می شود و رفله زرد رو خنثی می گردد.
  • با استفاده از رزآبی در پایه های بالا و مکث، می توانید رنگ یاسی زیبای داشته باشید.
  • برای داشتن رنگ فانتزی بنفش می توانید یک مقدار رنگ بنفش به رز آبی اضافه کنید و رنگ بنفش زیبای ایجاد کنید.

 

نکات مهم در مورد استفاده از پودر رز آبی

  • استفاده از رزآبی در پایه های بالا به هیچ عنوان نیاز به مکث ندارد.
  • اگر در پایه ۱۰ به رز ابی مکث بدید رنگ یاسی به شما خواهد داد که برای گرفتن این رنگ باید ریمو کنید.
  • هنگام استفاده از رزآبی سرعت کار باید بالا باشد و داخل سرشور انجام بگیرد.
  • رزآبی برخلاف ضد زردی ها ماندگاری بالایی دارد و رنگ را تثبیت می کند.
  • رزآبی به هیچ عنوان به مو آسیب نمی زند و مو را خشن نمی کند.

%

طریقه استفاده پودر رز آبی

یک قاشق چای خوری پودر رزآبی را به ده سی سی آب اضافه می کنید و به مدت ۳۰ دقیقه مکث می کنید و بعد استفاده نمایید.

به ازای هر قاشق چای خوری مجاز هستید ۱۰cc از آب و پودر رز آبی را با هم مخلوط کنید و داخل یک ظرف داشته باشید و نیم تا یک ساعت هم به مواد استراحت بدهید, به این صورت نتیجه ای بهتری خواهید داشت.

مزیتی که رز آبی دارد این است که حتی قبل از رنگ ساژ و یا حتی بعد از رنگساژ و رنگ ها, برای ازبین بردن رفله های ناخواسته مجاز هستید از رز آبی استفاده کنید.

زمانی که رنگ مویی در داخل سالن انجام می دهید به خاطر زمان زیاد و یا به خاطر پیگمنت های موی مشتری رنگ مویی که به شما می دهد که در نهایت این مو  یک تن نارنجی می شود که دوست نداشتید. بدون هیچ نگرانی با استفاده از همان رز آبی داخل سرشور بعد از آبکشی موها می ریزیم و ماساژ می دهیم حدود ۵ الی ۱۰ دقیقه بعد از آن رفله های مزاحم برای شما از بین میرود.

کارایی دیگری که رز آبی دارد این است برای پایه های بالا شما وقتی میخواهید رنگساژ یخی داشته باشید همیشه گفتم که باید پایه بالا باشد و نیاز ندارید رنگساژ درست کنید شما وقتی به پایه ۱۰ دلخواه رسیدید با استفاده از رز آبی داخل سرشور و بعد از آبکشی مو را ماساژ می دهید و دقت کنید زمانی که ما رز آبی به عنوان پایه یخی استفاده می نماییم به مو اصلا زمان نمی دهیم و خیلی سریع یک ماساژ داده و سریع شستشو را انجام می دهیم. رنگ یخی با دوام و بسیار خوبی را خواهد داد.

کارایی دیگری که رز آبی برای ما دارد ما حتی مجاز هستیم که رنگ های فانتزی را با رز آبی داشته باشیم همان طور که گفتم روی پایه یخی تایمی ندهیم چون اگر تایم بیشتری روی موها بماند یک تون صورتی به ما می دهد .خب حالا اگر خواسته ما تون صورتی و رفله های شرابی از مو  باشد پس مجاز هستیم باز با استفاده از رز آبی, حتی رنگ شرابی و ویویت هم میتوانیم اضافه کنیم با استفاده از رز آبی حتی بدون اکسیدان که رز آبی را  ما غلیظ تر و  زمان بیشتر می کنیم و روی موها می ریزیم ماساژ میدهیم و یک رنگ فانتزی شیک و با دوامی یعنی برعکس رنگهای فانتزی که فرار هستند. رز آبی خیلی دوام دارد و به هیچ وجه پاک نمی شود حتی برای بستن پولک مو زمانی که ما رنگ یا رنگساژ می زنیم یک شستشوی سریع با رز آبی داریم سریع پولک می بندد و دوام رنگ رنگساژ را بالا می‌برد.

 

برای تهیه محصولات فارمیک با شماره ۰۹۱۲۵۰۵۵۳۸۵ تماس حاصل فرمایید.

 

مدرس : سرکار خانم سردابی

منبع : مدل مو سورا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا