پودر عاج فیل

 طرز استفاده پودر عاج فیل

طرز استفاده آن به این شکل است که برای شما توضیح میدهم

بعد از اینکه پودر اول را پاک کردید حالا دیگر زمان استفاده از پودر عاج فیل شرکت فارمیک می‌باشد. شما بنابر سلامت مو با اکسیدان ۹درصد معمولا این کار را می کنید و اگر مقاوم نبود شما مجاز هستید حتی ۹ درصد را با ۶درصد را با هم به صورت مساوی ترکیب کنید که ما بین این را بدست آورید.

کارآیی دیگری که پودر عاج فیل شرکت فارمیک دارد این است که زمانی که یک موی معمولی را دکلره می کنیم حتما برای شما پیش آمده است که یک جاهایی از مو استپ میکند و دیگر از آن مرحله ای که هست بالاتر نمی رود .پودر عاج فیل شرکت فارمیک یک پودر بسیار قوی می باشد که رفله گیر است. فقط اینکه شما زمانی که می خواهید رنگ شرابی را و یا حنا را پاک کنید حتما حتما باید قبل از اینکه از پودر عاج فیل شرکت فارمیک استفاده نمایید از یک پودری که داخل سالن دارید و هر مارکی هم میتواند باشد اشکال ندارد از آن استفاده نمایید و استارت کار را با آن بزنید یعنی رفله ها را از روی مو بیرون بیاورید همان نارنجی و قرمزها را به آن پایه ی دلخواه رسید آن پودر را بدون آبکشی و با یک حوله ی مرطوب از روی مو پاک نمایید.

کارایی دیگری که پودر عاج فیل شرکت فارمیک برای ما دارد موهایی که مقاوم و سلامت است و تا حالا رنگ نشده است برای این جور موها لازم است که ازپ ودر قویی استفاده نماییم حتی در این مورد مو شما مجاز هستید از اکسیدان ۱۲ درصد استفاده نمایید. برای شارژ دوم همین موی تیره هم شما مجاز هستید بنابر سلامت مو مجددا از پودر عاج فیل شرکت فارمیک استفاده کنید.

ما در آن زمان هم با استفاده از پودر عاج فیل شرکت فارمیک خیلی به راحتی آن مرحله ای که استپ کرده را برای ما رد میشود ما از پودر عاج فیل استفاده میکنیم حتی اگر قسمتی از آن باشد یا کل مو باشد پودر عاج فیل را میزنیم مابین دست ماساژ میدهیم خیلی سریع و زود آن پایه رد می شود و به پایه ی دلخواه برای ما میرسد .

من اینجا به شما این قول را میدهم که با استفاده از پودر شرکت فارمیک خیلی زود آن موی مشکی که پیگمنت تراکمی آبی و قرمزش زیاده به پایه ی دلخواه برای شما می‌رسد و هم درنهایت موی سالم دارید .و هم از لحاظ تایم وزمان بندی خیلی زود آن موها را به پایه ی بالا میرساند .

همان طور که توضیح دادم پودر عاج فیل شرکت فارمیک ما رفله گیر است و برای شارژ دوم عالی است و خیلی زود آن رفله های زردیی که ناخواسته است را خیلی سریع برای شما پاک می کند و به پایه ی دلخواه می‌رساند.

زمانی که این کار را انجام می دهید من به شما این قول را میدهم که خیلی سریع ,دیگر آن مشکلات ریموورها ندارید. همانطور که قبلا گفتم دو سه روز با همان رنگ باشد و یا دکوپاژ باشد شما در همان یک روز به پایه ی دلخواه می رسید . همکاران موهای شرابی و مشکی را حتی  با پایه ۹ هم با پودر عاج فیل رساندند.

ایشالله که شما هم استفاده کنید و رضایت کامل را از محصولات شرکت فارمیک داشته باشید.

 

مطالبی در مورد پودر دکلره عاج فیل

  • پودر عاج فیل چه نوع پودری است و چه زمان باید ازاین نوع پودر استفاده کنید؟
    • پودر عاج فیل یک نوع پودر دکلره قوی است و قابلیت رفله گیری بالا دارد
  • پودر دکلره عاج فیل متناسب برای موهای مقاوم و ضخیم
  • از پودر عاج فیل می توانید برای به پایه رساندن موهای که شرابی یا مشکی ویا حنا دارن استفاده کنید.
    • به این صورت که اول استارت کار رو با یک نوع پودر معمولی به طور مثال پودر فلش بزنید و بهتر است برای سرعت دادن به کار و باز کردن فلس مو و خارج کردن مولکول های رنگ از قطره سدوکا استفاده کنید و بعد در شارژ دوم برای خارج کردن رفله ها از پودر عاج کار کنید.

?نکته مهم

  • از پودر عاج فیل حتما باید در شارژ دوم استفاده شود اگر از استارت کار استفاده کنید مو استپ می کند
  • دوستان عزیز پودر عاج برای موهای ضخیم و مقاوم استفاده می شود نه برای همه نوع مو
  • پودر دکلره عاج فیل به هیچ عنوان ریمور نیست و یک نوع پودر قوی با رفله گیری بالا است

 

برای تهیه محصولات فارمیک می توانید با شماره ۰۹۱۲۵۰۵۵۳۸۵ یا پیام رسان تلگرام در تماس باشید.

مدرس محصولات فارمیک

منبع : مدل مو سورا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا