معرفی و آموزش محصولات کاربردی و تخصصی در آرایش شرکت فارمیک

مبحث آموزش: معرفی و آموزش محصولات کاربردی و تخصصی در آرایش شرکت فارمیک (اولین برند حرفه ای سالنی در ایران)

مدرس: سرکار خانم سرداری

نویسنده:  حکیمه خدایی

در این مطلب در مورد تعدادی از محصولات شرکت فارمیک توضیحاتی خدمتتان ارائه می شود که این محصولات عبارتند از :

۱) پودر رز آبی

۲) پودر دکلره الماس سبز

۳) پودر دکلره پروانه

۴) اسپری فوری پلاتین


رز آبی :

یک شامپوی سیلور خیلی خیلی قوی و با کارایی چندین برابر است. رز آبی به صورت پودر است که طرز تهیه آن به این صورت است که ۱/۴ قاشق چایخوری رز آبی را با ۱۰ سی سی آب جوشیده سرد شده مخلوط می کنیم .( اگر این مخلوط نیم تا یک ساعت قبل آماده شده باشد خیلی بهتر جواب می دهد تا همان لحظه که آماده می کنید و روی مو مورد استفاده قرار بگیرد.)

کارایی رز آبی

زمانی که شما رنگ مویی را انجام می دهید و وقتی که مو را آبکشی می نمایید اگر رِفلی های ناخواسته ­ی ناشی از اینکه رنگ مو مدت زمان بیشتری مانده یا پیگمنت موی مشتری شما زردی اش زیاد بود، با این رنگ ترکیب شده و یک زردی که شما انتظار آن رنگ را نداشتید یا یک رِفلی نارنجی داشت، بدون هیچ نگرانی با استفاده از پودر رز آبی داخل سرشور، زمانی که موها را آبکشی کردید لوسیونی که بدست آوردید (مخلوط رز آبی با آب) را روی موها می ریزید، ۵ دقیقه ماساژ می دهید خیلی سریع تُن های زرد و نارنجی را از بین می برد.

دوام و ماندگاری رنگ را بیشتر می کند، دومین کارایی که رز آبی دارد، شما زمانی که مش می زنید، لایت های بالا یعنی پایه بالا دارید، با استفاده از لوسیون رز آبی داخل سرشور شما یک پایه یخی با ماندگاری بالا دارید. فقط یک نکته مهمی که شما باید مد نظر داشته باشید این است که رز آبی را زمانی که روی پایه بالا استفاده می کنید حتما خیلی سریع ماساژ داده و آبکشی نمایید. چون پایه بالا هست رز آبی یک تن صورتی دارد اگر شما آرام کار کنید یا زمان بیشتری رز آبی را روی مو بگذارید حتما به شما در نهایت یک موی صورتی می دهد که برعکس رنگ های فانتزی، ماندگارش زیاد است و به راحتی پاک نمی شود. سپس دقت داشته باشید که اگر فقط به این دلیل که آن تن یخی را برای شما داشته باشد خیلی سریه باید آبکشی کنید و اصلاً مکث نداشته باشید.

مسئله ی دیگری که باید دقت داشته باشید زمانی که از رز آبی برای رنگ پایه یخی استفاده کردید، دیگر نیاز به رنگساژ نیست همین رزآبی کفایت می کند.

همانطور که می دانید رنگ های فانتزی برای ما دوام زیادی ندارند مخصوصاً اگر برای پایه بالا نیز استفاده شود چون خیلی فرار هستند و از روی مو می روند. اما با استفاده از رزآبی اگر بخواهید یک تم صورتی یا شرابی به مو دهید فقط یک مقداری مجاز به استفاده از رنگ های فانتزی هستید ( شرابی یا بنفش) با رز آبی ترکیب می کنید روی پایه مورد نظر می زنید مکث بیشتری خواهید داشت و اینکه اصلا و به هیچ وجه اکسیدان ترکیب نمی شود. فقط آب!!! ماساژ می دهید یک تن صورتی برای شما خواهد داشت که ماندگاری بسیار بسیار بالا ایجاد خواهد شد.

نکات مهم:

–        اگر مقدار مو، حجم و بلندی مو زیاد باشد، شما مجاز هستید مقدار بیشتری از رز آبی را با آب مخلوط کنید و استفاده کنید.

–        رز آبی مثل یک شامپو سیلور خیلی خیلی قوی عمل می کند ولی با کارایی چندین برابر


پودر دکلره الماس سبز

%

کارایی

-این پودر قابلیت رِفلِه گیری دارد و رنگبری بسیار بالایی دارد و برای موهایی که مقاومتشان کم است یعنی موهایی که ضعیف هستند تارشان نازک است، باید با دقت خیلی بیشتری روی آن مو دکلره انجام شود.

برای شارژ دوم بسیار مناسب است زیرا مویی که  برای بار دوم می خواهد روی آن کار شود، حتما باید خیلی جوانب مد نظر قرار بگیرید برای اینکه یک بار روی آن مواد گذاری شده است، یک مقداری مایع کُرتِکس از آن خارج شده و باید خیلی دقت داشته باشیم که از بهترین و مرغوب ترین پودر دکلره برای شارژ مجدد مو استفاده شود که پودر دکلره سبز برای شارژ مجدد مو بسیار مناسب است تا جایی که به راحتی حتی برای پایه نیز می توان مورد استفاده قرار گیرد.


پودر دکلره پروانه

%

پودر دکلره پروانه می توان به نرمی مخمل، بدون بو، مخصوص افراد با مشکلات تنفسی و آسم، بدون آمونیاک، برای موی آسیب دیده نام برد. پودر دکلره پروانه نیز یک پودر نیمه قوی است، برای موهایی که مقاومت زیادی ندارند مورد استفاده قرار می گیرد و برای شارژ مجدد نیز مناسب است.

در بعضی از موها که دکلره انجام می شود، یک تار نازک دارند خود مو به طور طبیعی روی پایه های ۶ یا ۷ هست که شما مجاز به استفاده از پودر پروانه هستید و خیلی سریع می توان بدون هیچ آسیبی، مو را به پایه دلخواه برسانید. پودر پروانه بدون غبار است، حتی از لحاظ تنفسی اصلا اذیت نمی کند و مو را به پایه ۱۰ نیز می رساند.


اسپری فوری پلاتین فارمیک :

%

احیای مو در کمتر از ۵ دقیقه؛ زمانی که روی مویی که در اثر سشوار زیاد، اتوی زیاد، دکلره ها و رنگ ها خشک و وز شده است، وقتی از اسپری پلاتین فارمیک استفاده می کنید با ۵ تا برس پیچ، با باد گرم سشوار خیلی سریع مشاهده می کنید که مو به حالت اولیه خودش برمی گردد.

شما از اسپری پلاتین حتی برای موهایی که وز و فر ریزی دارند و برای سشوار کشیدن  یک زمان تقریبا طولانی را صرف می کنید می توانید با اسپری پلاتین به راحتی با ۴،۵ پافی که روی مو می زنید خیلی سریع مو صاف و حالت سنگینی وزن به خودش می گیرد.

طرز استفاده اسپری پلاتین :

روی موهای نم دار به فاصله ۳۰ سانتی متر، ۴ الی ۵ پاف ( بنا به حجم مو ) اسپری کنید البته دقت داشته باشید که به ریشه ها برخورد نکند، فقط روی ساقه ها ی مو، را ماساژ دهید و بعد یک سشوار با باد گرم روی مو داشته باشید، مو خیلی سریع صاف می شود. چون که اسپری پلاتین دارای ریز مولکول است و خیلی سریع وارد پولک مو می شود در نهایت بعد از اینکه کار تمام شد، یک باد سرد سشوار نیز روی مو می گیرید که خیلی سریع پولک مو بسته شود و ماندگاری اسپری نیز بیشتر می شود. دقت داشته باشید که بعد از هر بار حمام این اسپری تکرار  شود، ما نیز این قول را به شما می دهیم که هربار این اسپری تکرار می شود ماندگاری و احیای مو  بیشتر و بالاتر می رود.

اسپری پلاتین مصرف خانگی نیز دارد.

قطره لایتر

موارد استفاده از قطره لایتر: زمانی که رنگ مویی که مشتری شما درخواست می کند روی پایه های ۸ و ۹ باشد و شما آن رنگ را در سالن نداشته باشید می توانید از این قطره استفاده کنید.

طرز استفاده قطره لایتر:

مثلا در موارد عدم وجود رنگ مورد نظر (مثل رنگ شماره پایه ۸)، شما اگر رنگ مثلا فایل ۶ را بردارید با استفاده از قطره لایتر دو پایه روشن تر به شما در نتیجه جواب می دهد یعنی همان شماره ۸ را، البته این نکته را در اینجا رعایت کنید که رنگ های فایل ۵ به بالا حتما حتما پایه دکلره لازم دارند تا به پایه دلخواه با قطره لایتر برسند در صورت فقدان رنگ مورد نیاز در سالن.

بیشتر در رنگساژ ها و رنگ هایی استفتده می شود که شما پایه دکلره داشته باشید و رنگ نهایی که می خواهید بزنید را اگر آن رنگ را نداشته باشید شما با استفاده از قطره لایتر،  به ازای هر ۲۰ قطره یک پایه رنگ شما بالاتر می رود، ۴۰ قطره بزنید به مراتب با ۲ پایه می شود. اما باید دقت داشته باشید بیشتر از ۴۰ قطره مجاز به استفاده از قطره لایتر در رنگ ها و رنگساژ ها نیستید.

وقتی که از رنگ ۳ صفرها استفاده می کنیم کارایی که قطره برای ما دارد آن پیگمنت رنگ ها را باز می کند اگر توجه داشته باشیم پایه خیلی بالایی به ما می دهد.

موفق باشید.

 

برای تهیه محصولات فارمیک با شماره ۰۹۱۲۵۰۵۵۳۸۵ تماس حاصل فرمایید.

 

مبحث آموزش: معرفی و آموزش محصولات کاربردی و تخصصی در آرایش شرکت فارمیک (اولین برند حرفه ای سالنی در ایران)

مدرس: سرکار خانم سرداری

نوشته شده توسط: حکیمه خدایی

 

منبع : سورا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا