نقد کردن وام لندو کارت

اگر شما هم از لندو کارت وام و اعتبار خرید کالا تهیه کرده‌اید و نمیخواهید کالا بخرید و نیاز به پول نقد آن دارید، ما هم همراه شما هستیم تا بتوانیم مبلغ وام لندو کارت را نقد نماییم. شما از فروشگاه لوازم آرایشی سورا خرید انجام می‌دهید که نیاز به رمز دوم لندو کارت دارید. بعد از خرید مبلغ واریزی به شماره شبا که درخواست داده‌اید، دعوت داده خواهد شد و بدین ترتیب می‌توانید نقد کردن وام لندو کارت را انجام دهید.

کارمزد نقد کردن کارت هدیه و وام در لوازم آرایشی سورا 3 درصد + 6 هزارتومان کارمزد شاپرکی است، به عنوان مثال اگر شما 20 میلیون وام لندو را نقد کنید، مبلغ 600 هزارتومان به عنوان کارمزد از آن کم می‌گردد و مبلغ 19.400 برای شما واریز می‌شود

تسویه ما بصورت روزانه است و در ایام تعطیل تسویه انجام نمی‌شود. به طور مثال اگر شما در روز شنبه خرید با لندوکارت را انجام دهید، روز یکشنبه تا ساعت 16 به حساب معرفی شده مبلغ واریز می‌گردد.

برای خرید و نقد کردن لندو کارت از طریق لینک زیر اقدام نمایید :

سورا، دارای اینماد و درگاه مستقیم است، شما می‌توانید برای راهنمایی بیشتر با شماره 09125055385 در واتس اپ یا تلگرام در ارتباط باشید.

2 دیدگاه دربارهٔ «نقد کردن وام لندو کارت»

  1. سلام خسته نباشید بنده کالا کارت نو بانک تجارت دریافت کردم رمز دوم و پویا هم داره میخاستم بدونم میتونم از درگاه شما نقد کنم به پولش احتیاج شدیدی دارم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا