۴۵ مدل رنگ موی آمبره (بخش اول)

رنگ مو و مدل موهای آمبره بسیار پرطرفدار هستند که این روزها بیش از پیش در مجلات مد، آرایشگاه ها و حتی در گروه دوستان خود زیاد آن را مشاهده می کنید. رنگ موی آمبره یک گزینه مناسب با حداقل نگهداری می باشد که اجازه می دهد موی شما به صورت طبیعی رشد کند، و شما نگرانی بابت ریشه موی خود نداشته باشید. این مدل رنگ مو دنیای بی پایانی از سبک و طرح های متنوع ارائه می دهد که می توان با استایل های مختلف لباس و رنگ پوست ست کرد.

۱. آمبره مواج

یکی از رایج ترین مدل هایی که می توانید با آمبره ایجاد کنید، مدل موجی یا فر است. این استایل به راحتی توسط اتوی مو شکل پذیر می شود.

%

۲. مدل موج کوتاه

یک مدل کلاسیک که به عمق موی شما می افزاید که با اندازه کوتاهش می توانید صورت و گردن خود را به راحتی آرایش کنید. همچنین با این مدل قادر هستید که هر بخش از صورت و گردن خود را بپوشایند.

%

۳. مدل صاف بلند

این مدل ورژن بلندتری از آمبره کلاسیک می باشد و با رنگ ریشه موهای شما درخشان تر می شود. با صاف کردن موهای خود تا پایین یک ترکیب حرفه ای و کلاسیک برای شما ایجاد می شود.

%

۴. آمبره با گره روی سر

ایجاد یک آپدو توسط مدل آمبره با رنگ سایه دار به شما اجازه می دهد تا طیف وسیعی از مدل های لباس را با رنگ مویتان ست کنید. شما می توانید با زدن یک گره سُست توسط موهای سایه خود این مدل را زیباتر کنید. این مدل با صورت های گرد زیباتر می شود.

%

۵. آمبره با گره روی سر

ایجاد یک آپدو توسط مدل آمبره با رنگ سایه دار به شما اجازه می دهد تا طیف وسیعی از مدل های لباس را با رنگ مویتان ست کنید. شما می توانید با زدن یک گره سُست توسط موهای سایه خود این مدل را زیباتر کنید. این مدل با صورت های گرد زیباتر می شود.

%

۶. آمبره با بافت کم و خلاصه

اگر وقت یا حوصله بافتن تمام موی خود را ندارید از یک بافت کوچک و ساده کوتاه پشت موهایتان استفاده کنید. ترکیب این مدل با انتخاب یک رنگ موی نیمه براق معمولی می تواند بافت و شکل مدرنی را ایجاد کند که نگهداری آن نسبت به موی بافته بسیار راحت است.

%

۷. بافت تاب خورده پشت سر

مدلی فریبنده که بسیار پیچیده و دشوار است و برای ایجاد یک بافت تنیده شده نیاز به کار و حوصله می باشد. طیف رنگ آمبره در این مدل می بایست از تیره به روشنی بزند که هماهنگی بین بافت و رنگ را سخت تر می کند. اما حاصل نهایی یک مدل استثنایی و درخشان است و در واقع پاداشی رنگارنگ برای کار سخت شما به شمار می رود.

%

۸. آمبره مجعد با سایه بالایکا

اگر می خواهید کسی متوجه رنگ موی شما نشود می توانید از سایه بالایگا در موهای خود استفاده کنید. شیوه ای فرانسوی که ظرافت و مدل موهای شما را چشم نواز می کند. رنگ آمبره این مدل هم مانند پوستی است که در ساحل آفتاب گرفته. این مدل فقط نیاز به مشورت داشته تا رنگ موی مناسبی منطبق با رنگ موی پوستتان انتخاب کنید.

%

۹. مولتی کالر

در این شیوه هنگام ایجاد رنگ سایه مجبور نیستید فقط خود را به یک رنگ محدود کنید. شما می توانید با ترکیب دلبخواه و توازن مناسب بین رنگ اصلی و سایه، فرم و بافت های بیشتری را به موهای خود بیافزایید. در این سبک می توانید از سایه های طبیعی استفاده کنید، یا از رنگ های فانتزی مانند آبی و بنفش به طور همزمان بهره ببرید.

%

۱۰. آمبره سه تایی

در حالی که بسیاری از سایه ها در دو رنگ خلاصه می شود، اضافه کردن رنگ سوم می تواند یک درجه بندی رنگ متعادل را بین دو رنگ ایجاد کند و هارمونی موی سر شما را بیشتر کند. در این صورت موهای شما از یک رنگ به رنگ دیگر متمایل می شوند. شما باید یک رنگ بین رنگ اصلی و رنگ سایه را برای این مدل انتخاب کنید.

%

 

منبع: مدل مو سورا ، hairstyleonpoint.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا