آموزش رنگساژ و گرفتن زردی مو با محصول فوم و شامپوی سیلور شاین

سه محصول بسیار کاربردی که امروزه این دو محصول دنیای حوزه زیبایی را در برگرفته است :
۱ -فوم رنگساژ سیلور شاین
۲ – شامپوی سیلور شاین
۳- پیگمنت های رنگی
فوم رنگساژ یکی از محصولات شکل دهنده مو به شمار می آید که شکل کف کرم مانند می باشد و کار اصلی فوم، وبتامینه و تقویت کننده ساقه مو می باشد.
در مورد شامپو سیلور شاین زیاد شنیدید شامپو سیلور شاین محصول ضد زردی می باشد، یعنی زردی را از مو می گیرد.
شامپو سیلور شاین استفاده های فراوانی دارد که یکی از آنها گرفتن زردی بعد از دکلره می باشد. این را بدانید محصولی که در سورا به شما معرفی می شود، یعنی همزمان براقیت هم به مو هدیه می کند.
توصیه می شود با این متدی که گفته شد از این شامپو سیلور شاین استفاده کنید.
فوم سیلور برای اولین بار در کل دنیا در کل شرکتهای سازنده محصولات تخصصی مو، در شرکت مکزیک تولید شده و کارآیی بسیار فراوانی دارد.
یکی از کارآیی های این فوم استفاده همزمان با شامپو سیلور می باشد.
توصیه می شود در صورتی که می خواهید ازفوم سیلور یا شامپو سیلور استفاده کنید، ابتدا پایه دکلره را به پایه های ۸ نزدیک کنید، یعنی کاملا زرد، زرد تقریبا به رنگ روشن باشد. بعد از آن رنگساژ مورد نظرتان را بگذارید مثل کاراملی روشن یا رنگساژ یخی حتی رنگساژ صدفی را می توانید روی موها بگذارید بماند، البته بارعایت قوانین ترکیب رنگ موارد انجام دهید.
ده دقیقه قبل از اینکه موها را آبکشی کنید بعد از رنگساژ، فوم را به صورت کامل روی مو پخش کنید و روی آن شامپو سیلور بریزید. این کار باعث می شود طیف رنگی بسیار زیبایی با کمترین میزان زردی روی موها شکل بگیرد. توجه داشته باشید در صورتی که شما بتوانید رفله زمینه را با استفاده از رفله زردی با استفاده از فوم رنگساژ سیلور و شامپو سیلور به طریقی که عرض شد، بگیرید موها هرگز به سمت زردی نمی رود و شما به راحتی همانطور که گفته شد در پایه ۸، می توانید یک رنگ یخی زیبا یا رنگهای روشن داشته باشید. چون تنها چیزی که باعث میشود، شما نتوانید یک رنگ بدون رفله یخی داشته باشید زمینه زرد خواهید داشت، درصورتی که شما بتوانید این کار را انجام دهید حین رنگساژ فوم و شامپو سیلور را استفاده کنید به راحتی میتوانید یک رنگ یخی زیبایی صدفی روشن داشته باشید.

%

%

همانطور که در عکس بالا می بینید ما با کمک فوم و شامپو سیلور ،البته نه آن استفاده ای که معمولا انجام می شود، ما بعد از رنگساژ، این کار را، انجام می دهیم توانستیم یک موی زیبا را بر روی پایه ۸ خلق کنیم. در عین حالی که شما کارهایی زیبایی رنگ را، به نمایش در بیاورید. اما خاصیت بسیار مفیدی که استفاده از این دو محصول دارد باهم دارد این است که همزمان هم حالت براقیت به مو میدهد هم موها کاملا به صورت اسیدیته خودش بگیرد. هر دو تا محصول PH پایینی دارد، مخصوصا فوم سیلور شاین فوق العاده عمل می کند. دراین کار یک درجه تا دو درجه قویتر از فوم معمولی می باشد،نرم کنندگی بسیار خاصی دارد و سریعا فلس مو بسته می شود.
توجه داشته باشید که فوم سیلور شاین علاوه بر اینکه با شامپو سیلور قابل استفاده می باشد، باپیگمنت های رنگ قابل ترکیب می باشد و فعال کننده آنهاست اما طبق فواید رنگها پیگمنت غالب رنگسازی که گذاشتید را بدانید و در انتهای کار به جای استفاده کردن از شامپو سیلور می توانید، روی فوم ها ازپیگمنت های رنگی استفاده کنید به مقدار بسیار کم، که فقط شما در رنگساژ قوی کنید، رنگ را تثبیت کنید و رنگهای جذاب و عالی را به نمایش بگذارید.
پیگمنت سبز را می توان با نقره ای و سبز را با بنفش و بنفش را با قرمز ترکیب کرد. پیگمنت پنج رنگ قهوه ای، بسیار زیبا دارد که بدون استفاده از رنگساژ فقط با استفاده از این پیگمنت ها و فعال کننده آن، که فوم رنگساژ، به راحتی رنگساژ های بسیار زیبایی را می دهد.
طیف رنگهای پیگمنتی که داریم در بیست پیگمنت خاص ارائه شده و از تک تک این پیگمنت ها در جذاب کردن و بهتر کردن رنگ، حتی بدون رنگساژ می توانید از این پیگمنت ها استفاده کنید. پیگمنت ها هم به صورت آبرنگی و رنگهای روغنی وجود دارد که میتوان مانند یک نقاش این رنگها با فعال کننده فوم آنها ترکیب کرد و روی موها کارکرد. حتی با این پیگمنت ها نیازی به رنگساژ نخواهید داشت.

 

پیگمنت های رنگی میلک شیک

%%

 

ویدیویی از شامپو سیلور شاین

 

 

نمونه های رنگ مو با استفاده از محصولات میلک شیک


%

%

 

برای تهیه محصولات میلک شیک ایتالیا با شماره ۰۹۱۲۵۰۵۵۳۸۵ تماس بگیرید یا در تلگرام پیام دهید.

ایدی تلگرام و واتس اپ : @masoudfn

منبع : سورا

1 دیدگاه دربارهٔ «آموزش رنگساژ و گرفتن زردی مو با محصول فوم و شامپوی سیلور شاین»

  1. ساناز مهدی پور

    سلام خسته نباشین من دوست دارم خودم موهامو روشن کنم خونه و میخاستم قیمت رو بدونم و اینکه ایا خودم میتونم از محصولاتتون بدون متخصص حرفه ای استفاده کنم؟ ممنون میشم راهنماییم کنین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا