روغن زعفران شرکت فارمیک و کاربرد آن در رنگ مو

ویژگی های روغن زعفران خالص

۱- ۱۰۰درصد گیاهی و ارگانیک
۲- قویترین آنتی دمیج مو و سرشار از ویتامین ها
۳- خالص ترین روغن جهت تقویت ، رشد و ساقه
۴- قابل ترکیب با تمام محصولات سالنی
۵- ۳۰ میلی گرم
۶- قیمت : ۳۵ هزار تومان (آبان، ۹۶)

کاربرد روغن زعفران در رنگ مو

روغن زعفران شرکت فارمیک روغنی است که هم روی ساقه مو و هم روی ماهیچه های کف سر تاثیر گذار است. این روغن شادابی و طراوت و براق شدن موها را به ارمغان می آورد و بر روی ماهیچه های کف سر و ریشه های مو خیلی تاثیرگذار است و موها را آبرسانی و تقویت می کند. به جرات می توان چندین کارایی را در این محصول دید.
از روغن زعفران می توان در کار با مواد شیمیایی از جمله رنگ مو، دکلره، مواد فر، و ریمورهای پودری و صافی ها استفاده و ترکیب کرد و درصد آسیب و آمونیاک موجود را با استفاده از روغن زعفران کنترل کرد.
علاوه براینکه روغن زعفران کنترل کننده آمونیاک موجود در مواد شیمیایی است حتی می توان گفت از لحاظ ظاهری هم روی موها خیلی تاثیرگذار است و به موها شاین و براقی خاص می دهد که در نهایت یک موی براق و زیبا خواهید داشت.
روغن زعفران را می توان در پودرهای دکلره، رنگ مو و ریمورهای پودری استفاده کرد و خاصیت روغن زعفران فارمیک جلوگیری از آسیب های احتمالی مواد شیمیایی روی تنه و ساقه مو  می باشد

نحوه استفاده ازروغن زعفران

از روغن زعفران می توان در کار با مواد شیمیایی از جمله رنگ مو و پودرهای دکلره ،مواد فر، ریمورهای پودری استفاده کرد و با اضافه کردن این روغن به مواد شیمیایی به شما کمک می کند که خسارت‌هایی احتمالی از این مواد برروی تنه مو و کف سر را کاملا کنترل کنید و نمی گذارد به موها آسیبی برسد.
مقدار مصرف روغن زعفران برای زمانی که شما می خواهید رنگ مو بزنید حدود ۱۵ الی ۲۰ قطره می باشد که با رنگ مو کاملا ترکیب می شود و اکسیدان را هم اضافه کنید. با این کار احتمالات ناشی از آمونیاک موجود در رنگ مو بر روی مو، دیگر رخ نخواهد داد.
عناصر و موادی که در روغن زعفران وجود داره قدرتی به این روغن داده که همزمان هم آبرسانی به موها دربرابر آمونیاک موجود در مواد را کنترل میکند و هم به موها و به ساقه مو شاین و براقیت می دهد .
نکته مهمی که درمورد روغن زعفران میتوان گفت این است که زمانیکه شما از روغن زعفران در رنگ مو استفاده میکنید به هیچ وجه روی توناژ اصلی مو تاثیری ندارد،چون بعضی ازروغن ها وقتی با رنگ مو ترکیب می شود توناژ اصلی مو را از بین میبرد و با رنگ مو را کدر و مات میکند اما روغن زعفران به هیچ وجه روی توناژ اصلی مو تاثیری ندارد و به خاطر آبرسانی و شاینی که به ساقه مو میدهد نتیجه کار یک موی زیبا و یک رنگ موی براق خواهید داشت.

 

اگر شما هم از این محصول استفاده کردید، تجربه خود را به اشتراک بگذارید تا همراهان سورا در خرید روغن زعفران فارمیک بهتر تصمیم گیری کنند.

 

تحریریه سورا

منبع : شرکت فارمیک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا