معرفی بهترین فروشگاه های آنلاین تشک در ایران

خواب بخشی از مهم ترین نیازهای انسان محسوب می شود که تاثیر مستقیمی بر سلامت جسمی و روحی ما دارد. به همین دلیل، انتخاب تشک مناسب یکی از عوامل موثر بر کیفیت خواب به شمار می رود. بنابراین اگر قصد خرید تشک دارید، بهتر است که این اقلام را از بهترین فروشگاه های آنلاین تشک از جمله سایت هرمون تهیه کنید. زیرا یک تشک بی کیفیت می تواند باعث بروز بسیاری از مشکلات مانند دیسک کمر شود.

تشک هرمون

انواع تشک

تشک ها با توجه به مواد و متریال به کار رفته در ساخت آن ها به انواع مختلفی تقسیم می شوند:

طبی

تشک های طبی با هدف حمایت از ستون فقرات و جلوگیری از بروز درد در ناحیه کمر، گردن و عضلات طراحی شده اند. این تشک ها معمولا از مواد سفت و محکمی مانند فوم، اسفنج فشرده یا پنبه ساخته می شوند.

فنری

مدل فنری یکی از محبوب ترین انواع تشک ها در جهان است و از موادی مانند اسفنج، فنر، الیاف پلی استر، پارچه و فوم ساخته می شود. از ويژگی های این تشک باید به انعطاف پذیری بالا، راحتی و قیمت مناسب تر نسب به مدل طبی اشاره کرد.

با این حال تشک فنری برای افراد سنگین وزن مناسب نیست، زیرا فنرهای آن در برابر وزن زیاد مقاومت خوبی ندارند و به مرور زمان آسیب می بینند. در نتیجه این مشکل باعث فرو رفتگی تشک و ایجاد فشار بیش از حد به ستون فقرات خواهد شد.

پاکت اسپرینگ

در تشک پاکت اسپرینگ هر فنر به صورت جداگانه عمل می کند. این امر در نهایت باعث کاهش انتقال حرکت و پشتیبانی بهتر و یکنواخت تر از بدن می شود. در این مدل صدای ناشی از اصطکاک بین فنرها نیز وجود ندارد.

هرمون

بهترین فروشگاه های آنلاین تشک

تشک یک محصول ضروری است که انتخاب آن باید با دقت انجام شود. از همین رو برندها و فروشگاه ‌های متعددی در این حوزه فعالیت می کنند. برخی از بهترین فروشگاه های آنلاین تشک در ایران عبارتند از:

هرمون

برند هرمون مترس یکی از معتبرترین برندهای تولید انواع تشک طبی و ارتوپدیک در ایران به شمار می رود. این شرکت با بهره گیری از سال ها تجربه و دانش فنی و با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا، تشک های طبی با کیفیتی را مطابق با استانداردهای جهانی می سازند.

در سال 1396 و در پی توسعه شرکت هرمون، نمایندگی رسمی این شرکت در ایران آغاز به کار کرد. لازم به ذکر است که تشک های تولیدی در ایران با در نظر گرفتن آب و هوای کشور و مشکلات ارتوپدیک افراد تولید می شوند.

برند هرمون با همکاری شرکت های پیشرو آلمانی، از آخرین دستاوردها و تکنولوژی های روز در تولید تشک های خود بهره می برد. این شرکت با هدف ارائه محصولات با کیفیت و مدرن به مردم ایران، از این دستاوردها در تولید محصولات خود نیز استفاده می کند.

در ادامه و با گسترش فعالیت هرمون، تشک های آن به تدریج در سراسر ایران به فروش رسید. برند هرمون در حال حاضر تمامی محصولات خود را به صورت آنلاین و از طریق نمایندگان فروش خود در بسیاری از استان های کشور عرضه می کند. هدف اصلی مدیران شرکت ارایه محصولاتی باکیفیت و مرغوب به منظور خواب راحت و آسوده هموطنان است.

شما برای خرید آنلاین تشک هرمون می توانید به سایت این مجموعه مراجعه کنید و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان شرکت تماس بگیرید.

سایت هرمون

خوشخواب

خوشخواب یکی از پیشگامان صنعت کالای خواب در ایران با بیش از نیم قرن تجربه در این زمینه است. این برند از سال ۱۳۳۸ فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر در اکثر شهرهای بزرگ کشور نمایندگی دارد. با توجه به رشد روزافزون اینترنت و افزایش استقبال مردم از خرید آنلاین، شرکت خوشخواب نیز اقدام به را‌ه اندازی فروشگاه اینترنتی خود کرده است. در این فروشگاه آنلاین انواع تشک های خوشخواب با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت به فروش می رسند.

رویا

یکی دیگر از بهترین فروشگاه های آنلاین تشک شرکت رویا نام دارد که در سال ۱۳۶۳ تاسیس شد. این شرکت از ابتدا بر استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و دانش فنی روز دنیا و بهره ‌گیری از توانمندی های کارکنان متخصص خود تاکید داشته است. تشک های تولیدی رویا با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت تولید می شوند و مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی هستند.

نرم آسا

شرکت نرم آسا، با بیش از 20 سال تجربه در زمینه تولید ماشین آلات دوخت در سال ۱۳۸۹ شرکت هما نرم آسا پرشیا را تاسیس کرد. هدف این مجموعه تولید انواع مختلف کالای خواب با بالاترین کیفیت است. از ویژگی های محصولات این شرکت می توان به مواد اولیه ضد باکتری، پارچه سازگار با پوست و قابل شست و شو اشاره کرد.

لایکو

یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کالای خواب و بهترین فروشگاه های آنلاین تشک در ایران لایکو نام دارد که فعالیت خود را از سال ۱۳۵۵ آغاز کرده است. این شرکت با گذشت زمان و با تولید محصولاتی متنوع و با کیفیت توانست جایگاه ویژه ای در این حوزه به دست آورد. لایکو هم اکنون نمایندگی های متعددی در سراسر کشور دارد و این مراکز محصولات شرکت را با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا به مشتریان عرضه می کنند.

رویال

شرکت رویال از سال ۱۳۷۲ فعالیت خود را آغاز کرد و به دلیل کیفیت و تنوع محصولات خود در ایران از محبوبیت بالایی به دست آورد. به همین دلیل، امروزه محصولات تقلبی زیادی از این مجموعه نیز در بازار وجود دارد. از همین رو و برای جلوگیری از خرید تشک تقلبی توسط مشتریان روی هر محصول شرکت رویال، شماره سریالی درج شده است.

رز خواب

گروه تولیدی رزخواب در سال ۱۳۸۱ با هدف ارائه تشک و کالای خواب باکیفیت بالا و قیمت مناسب تاسیس شد. این شرکت همچنین با بهره گیری از پیشرفته ترین ماشین آلات و با توانایی بالا پرسنل خود، بهترین تشک های فنری منفصل، طبی و اسفنجی را در ایران تولید می کند.

ایران خواب

مجموعه ایران خواب با بیش از 25 سال تجربه در زمینه تولید تشک، یکی از پیشگامان این صنعت در ایران به شمار می رود. این شرکت با بهره گیری از دانش فنی روز و استفاده از مدرن ترین ماشین آلات، محصولاتی با کیفیت بالا و بر اساس استانداردهای بین المللی به تولید می رساند.

قیمت تشک به چه عواملی بستگی دارد؟

تشک ها با توجه به مواد اولیه، ساختار و کیفیت ساخت در انواع مختلفی تولید می شوند. از همین رو این تنوع، امکان انتخاب تشک مناسب را برای افراد با هر بودجه ای فراهم می کند. با این حال، اگر به دنبال خرید تشک ارزان هستید، تشک های فنری گزینه مناسبی برای شما هستند.

لازم به ذکر است که برخی از تشک های ارزان قیمت و بی کیفیت می توانند موجب ایجاد آسیب های جبران ناپذیری برای کمر شما شوند. بنابراین پیش از خرید تشک باید با کارشناسان این حوزه مشورت کنید.

وبسایت هرمون

جمع بندی

تشک مرغوب یکی از مهم ترین وسایلی است که در طول زندگی ما مورد استفاده قرار می گیرد. ما هر شب حدود 8 ساعت از عمر خود را روی تشک می گذرانیم، بنابراین انتخاب یک تشک با کیفیت بالا بسیار اهمیت دارد. با توجه به اهمیت بالای کیفیت این محصول باید آن را از بهترین فروشگاه های آنلاین تشک تهیه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا