اجاره خودرو در دبی به صرفه تر است یا تاکسی؟

اجاره خودرو در دبی به صرفه تر است یا تاکسی؟

برای گشت شهری در دبی کرایه ماشین به صرفه تر است یا گرفتن تاکسی؟ اگر قصد سفر به دبی را دارید احتمالا این سوال برای شما هم ایجاد شده که چگونه می توانید در دبی خودرو اجاره کنید و چه قوانین و شرایطی برای این کار وجود دارد.

از آنجایی که این روزها سفر، به یکی از بخش های مهم زندگی افراد تبدیل شده و دبی یکی از شهرهای پرطرفدار برای مسافران ایرانی محسوب می شود، لازم است تا حدودی با مواردی همچون اجاره خودو در این شهر آشنا شویم.

%

خودرو های لوکس و مدرنی که در دبی وجود دارد، ممکن است هر مسافری را به اجاره خودرو در این شهر ترغیب کند. در ادامه همراه ما باشید تا شرایط اجاره خودرو در دبی و هرآنچه لازم است راجع به آن بدانید را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

اجاره خودرو در دبی

یکی از بهترین مقاصدی که یک فرد ایرانی می تواند برای سفر انتخاب کند، بی شک شهر شگفت انگیز و بی نظیر دبی است. اگر در این شهر بتوانید یک خودرو اجاره کنید، قطعا سفر بهتر و هیجان انگیز تری را تجربه خواهید کرد. بسیاری از مسافران به دلایل مختلفی نظیر راحتی در رفت و آمد، تجربه ی رانندگی با خودروهای لوکس در خیابان های دبی و … تمایل دارند که در سفر خود به این شهر، برای اجاره خودرو اقدام نمایند. اجاره خودرو در دبی شرایط و قوانینی دارد که لازم است قبل از این که اقدام به اجاره خودرو کنید، این موارد را به دقت بررسی نمایید. برای اطلاع از شرایط اجاره خودرو در دبی و یا قیمت رنت ماشین در دبی و مدارک مورد نیاز اجاره ماشین در دبی اینجا را کلیک کنید.

شرایط اجاره خودرو در دبی

اجاره خودرو در دبی شرایط و قوانینی دارد که لازم است قبل از رنت خودرو با تمام این شرایط و قوانین آشنایی داشته باشید. اولین و مهم ترین اقدام برای رنت خودرو در دبی، انتخاب یک شرکت معتبر و مناسب در زمینه اجاره خودرو می باشد. این شرکت ها با دریافت مدارک و اطلاعات لازم از شما، خودرو های مختلفی را برای اجاره با قیمت های مختلف در اختیار مسافران قرار می دهند.

اجاره خودرو در دبی

خودرو ها در دبی به صورت با راننده و بدون راننده اجاره داده خواهند شد. مدارکی که برای اجاره خودرو بدون راننده باید ارائه دهید، مشخص است و شرکت های مربوطه با اخذ این مدارک و هزینه رنت خودرو، خودرو مورد نظر را به شما اجاره خواهند داد. برای رنت خودرو با راننده در دبی به مدارک خاصی نیاز نخواهید داشت و مسئولیت خودرو با راننده خواهد بود. از این رو تنها کافیست هزینه رنت خودرو را پرداخت نموده و خودرو با راننده را برای مدت زمای که می خواهید اجاره نمایید. در ادامه مدارک لازم برای اجاره خودرو در دبی را بررسی می کنیم.

مدارک لازم برای اجاره خودرو در دبی

برای اجاره خودرو در دبی لازم است مدارکی را ارائه دهید و در صورت کامل و صحیح بودن مدارک، نمی توانید برای رنت خودرو اقدام نمایید. لازم به ذکر است که خودرو را به صورت بدون راننده و با راننده می توان در دبی رنت کرد. از این رو مدارکی که برای خودرو با راننده و بدون راننده باید ارائه داد، متفاوت خواهد بود. از جمله مدارکی که لازم است برای اجاره خودرو بدون راننده در دبی ارائه دهید عبارتند از:

  • رزرو و پرداخت بیعانه
  • گواهینامه بین المللی (با اعتبار حداقل 6 ماه)
  • اصل و کپی پاسپورت
  • عکس ویزای اقامتی
  • تکمیل فرم های مورد نیاز
  • یک قطعه عکس

برای رنت خودرو با راننده در دبی، مدارک خاصی از شما نمی خواهند و می توان گفت مسئولیت خودرو به طور کامل بر عهده راننده می باشد.

قیمت اجاره خودرو در دبی

هزینه اجاره ی خودرو در دبی به خودرو مورد نظر و مدت زمانی که می خواهید آن خودرو را اجاره کنید، بستگی دارد. یکی از راحت ترین و کم هزینه ترین روش های رنت خودرو در دبی، رزرو و اجاره کردن خودرو از سایت های مربوطه است. سایت دبی دیسکانت یکی از بهترین و کم هزینه ترین سایت های ایرانی است که می توانید از طریق آن برای اجاره  خودرو در دبی اقدام نمایید. هزینه رنت خودرو در این سایت از 1.125.000 تومان برای یک روز شروع می شود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به قیمت و شرایط رنت خودرو در دبی با کارشناسان سایت دبی دیسکانت ارتباط برقرار نمایید.

اجاره خودرو لوکس در دبی

خودرو های مختلفی در دبی برای اجاره وجود دارند که هر فرد می تواند بسته به بودجه و شرایط مالی و زمانی خود هر یک از آنها را انتخاب نماید. در اغلب شرکت هایی که در زمینه اجاره خودرو فعالیت می کنند، از خودرو های اقتصادی گرفته تا خودروهای لوکس برای مسافران ارائه خواهد شد. خودرو های لوکس و مدرنی که در دبی وجود دارند، یکی از مواردی است که افراد را ترغیب به اجاره خودرو در دبی می کند. از این رو شما می توانید در جاده و خیابان های دبی یک رانندگی هیجان انگیز و فوق العاده را با رنت خودرو های لوکس در دبی تجربه نمایید.

رنت ماشین در دبی

آیا اجاره خودرو در دبی مقرون به‌صرفه است؟

اگر قصد سفر به دبی را دارید، لازم است بدانید برای یک گشت و گذار راحت، ایمن و کم هزینه در سفر خود نیاز به خودرو خواهید داشت. از این رو اجاره خودرو در دبی یکی از بهترین گزینه هایی است که در این مورد پیش روی شما قرار دارد. رنت خودرو در دبی، نسبت به استفاده از تاکسی در این شهر یک گزینه کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر برای مسافران می باشد و برای اجاره خودرو هزینه کمتری نسب به هزینه های تاکسی پرداخت خواهید کرد، زیرا هزینه کرایه تاکسی در دبی بسیار بالا بوده و این که هر بار برای رفت و آمد و گشت و گذار خود از تاکسی استفاده کنید، هزینه بالایی را برای شما به همراه خواهد داشت.

نکات مهمی که هنگام اجاره خودرو در دبی باید بدانید

برای اجاره خودرو در دبی، همانطور که ذکر کردیم، انتخاب یک شرکت مناسب در زمینه رنت خودو، بسیار حائز اهمیت است. لازم است در هنگام اقدام برای رنت خودرو از افراد و شرکت های واسط و سودجو دوری کنید. چند نکته مهم دیگر که لازم است هنگام اجاره خودرو در دبی به آن دقت کنید، عبارتند از:

  • سلامت خودرو را قبل از تحویل گرفتن آن به دقت بررسی نمایید.
  • در صورت مشاهده هرگونه مشکل و ایراد در بدنه خودرو از آن عکس گرفته و شرکت مورد نظر را از این مشکل مطلع کنید.
  • هنگام تکمیل فرم و امضای قرار داد از اصالت نام و لوگوی شرکت اجاره دهنده خودرو اطمینان حاصل نمایید.
  • ترجیحا شرکتی را برای رنت خودرو انتخاب کنید که خدمات تحویل سریع خودرو را ارائه می دهد.
  • خودرو رنت شده را در زمان مقرر شده تحویل دهید.
  • قبل از رنت خودرو در دبی با قوانین و مقررات رانندگی در این شهر آشنا شوید.

سخن پایانی

همانطور که گفتیم اجاره خودرو در دبی یکی از مواردی است که راحتی و کیفیت سفر را دوچندان می کند. خودرو های مختلف با هزینه های متفاوت وجود دارند که هر شخص می تواند با توجه به سلیقه و بودجه خود هر یک از آنها را برای اجاره انتخاب کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا